نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ قاطعی به توطئه‌های استکبار است افزود: شعار اصلی مردم در راهپیمایی ادامه حرکت انقلاب اسلامی تا رسیدن به قله‌های رفیع توسعه، پیشرفت و عدالت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت پور با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن، درباره حضور مردم در راهپیمایی این روز، گفت: مطمئن هستم که مردم هیچ گاه برای این انقلاب کم نگذاشته و کم نخواهند گذاشت.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، که در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن حضور داشت، افزود:‌ شاید ما مسئولان قدر این مردم را ندانسته‌ایم اما این مردم هیچ گاه برای انقلاب خود و حمایت از آن کوتاهی نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم برای دفاع از آرمان‌های امام و رهبری به صحنه آمده‌اند، تصریح کرد: مردم مایه افتخار برای انقلاب بوده و هستند.

حقیقت پور درباره شعار مردم در راهپمایی 22 بهمن تاکید کرد: شعار اصلی مردم در راهپیمایی امسال ادامه حرکت انقلاب اسلامی تا رسیدن به قله‌های رفیع توسعه و پیشرفت و عدالت است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، توضیح داد: تا مردم با استکبار مبارزه نکنند استقلال حاصل نمی‌شود و لذا مردم ایران استقلال کشور را در دفاع همه جانبه از انقلاب می‌بینند.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه پاسخ قاطعی به توطئه‌های استکبار است، یادآور شد: اگر آمریکایی‌ها و غرب پیام امروز حضور مردم ایران و شعارهای آنان را درک نکنند نادان و ابله هستند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، ادامه داد: امروز تمام نقاط ایران در حال خروش هستند و آمریکایی‌ها هیچ‌وقت قادر به درک حماسه حضور مردم ایران نیستند./س

برچسب ها: اردبیل ، حضور ، پرشور ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.