دبیر سیاسی "اتحادیه اسلامی دانشجویان مستقل" گفت: با افزايش هجمه‌های دشمن علیه نظام، شاهد گسترش تاثیرات انقلاب و پدیده بیداری اسلامی در سایر کشورها خواهیم بود.

"علیرضا کریمی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با حضور مردم در راهپیمایی سی‌و‌چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور مردمی ملت ایران در راهپيمايي 22 بهمن ماه، مهر تاييدي بر مقبوليت نظام از نگاه مردم زد.

وی با بيان اينكه مردم با حضور خود در راهپيمايي 22 بهمن، پايبنديشان به اسلام و آرمان‌های انقلاب‌ را ثابت كرده‌اند، اظهار داشت: هر لحظه با افزايش هجمه‌های دشمن علیه نظام، شاهد گسترش تاثیرات انقلاب و پدیده بیداری اسلامی در سایر کشورها خواهیم بود.

دبیر سیاسی اتحادیه اسلامی مستقل با بیان اینکه هیچ کشوری به اندازه ایران از نعمت آزادی و استقلال برخوردار نیست، گفت: در طول 34 سال انقلاب اگر اشتباهات و اختلاف نظرهایی از سوی مسئولان رخ داده باشد، مردم قطعا این اختلافات را ناشي از اصل نظام نمی‌دانند.

کریمی با اشاره با ماهیت "انقلاب اسلامی" خاطر نشان کرد: انقلاب 57 با فرایند اسلامی - مردمی که تاکنون از خود نشان داده، هرگونه هجمه و توطئه دشمن علیه ایران را دفع و خنثی کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، کریمی ، مستقل ، بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار