فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:‌ تحریم‌های دشمنان در سال‌های اخیر جز بی‌آبرویی برای جبهه استکبار هیچ ثمر دیگری نداشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سردار جلیل بابازاده افزود: همانطور که غرب از تحریم‌ها جز باد و بی‌ثمرگی چیز دیگری را درو نکرده است همدستان شیطان بزرگ امروز سعی دارند با دور زدن آمریکا تحریم‌ها را بشکنند و زمینه تعامل و ارتباط قوی‌تر را با ایران فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه در راهپیمایی فردا ملت ایران با عزمی راسخ‌تر ثمره و نتیجه این بی‌آبرویی استکبار را فریاد زده و بار دیگر در دفاع از حاکمیت اسلام و ولایت در این سرزمین عهدی دوباره می‌بندند، گفت: این ملت امروز آنقدر آبدیده شده است که با کوچکترین حرکت دشمن نه تنها هراسی به دل راه نمی‌دهد بلکه چون شیر در برابر غرش بی‌ثمر آنها ایستاده و با نعره‌ای آهنین ماهیت پلیدشان را افشا می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به همزمانی تهدید اقتصادی و جنگ نرم دشمن در حوزه فرهنگی اشاره کرد و افزود: اگر امروز سران غرب و شرق به تقلا افتاده‌اند تا شاید از منجلابی که در آن گرفتار شده‌اند نجات پیدا کنند به دلیل به خطر افتادن آبروی بر باد رفته‌شان است که می‌خواهند حداقل ردپایی از خود در منطقه خاورمیانه بر جای بگذارند.

بابازاده شکست سنگین آمریکا را در یک دهه اخیر در حمله به عراق، افغانستان و بسیاری از کشورهای منطقه یادآور شد و گفت:‌ همه این قلدر‌مآبی‌ها نشان داد که فزون‌طلبی استکبار حد و مرزی ندارد و آنها با سعی تمام و تلاش مضاعف سعی می‌کنند شاید باجی از این ملت بگیرند و نظام را به خطر اندازند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه پرهیز از برخی بد‌اخلاقی‌ها و دوری از هرگونه تفرقه و دودستگی را یادآور شد و افزود: امروز نیاز اساسی کشور ما حفظ وحدت با محوریت مقام معظم رهبری است چرا که دشمن با تیر زهر‌آلود خود این دو را نشانه گرفته است/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.