عناصر تروريستي جنبه النصره در سوريه حتي به کودکان رحم نمي کنند و از آنها در راه رسيدن به اهداف شوم خود استفاده ابزاري مي کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه، جبهه تروريستي النصره که با افکار تاريک خود دين را از مسير خود منحرف کرده اند و ابتدايي ترين حقوق انساني را نقض کرده اند با تبديل کودکان به ابزار قتل و تهديد معصوميت را از آنها گرفته اند و از آنها استفاده ابزاري مي کنند. 

در تصاوير منتشر شده از تجمع گروهي از عناصر جبهه النصره کودکي ديده مي شود که ميکروفون به يک دست و چاقويي به دست ديگر گرفته و شعر مبتني بر افکار تکفيري را که تروريست ها به وي آموخته اند مي خواند حال آن که خودش از معاني آنچه مي خواند اطلاعي ندارد و اصلا نمي داند ملا عمر و بن لادن و جولان چه مفهومي دارند. 

کودکان يکي از ابزارهاي تروريست ها براي رسيدن به خلافت اسلامي است حال آن که حکومتي که آنها به دنبال آن هستند فاصله زيادي با اسلام و تعاليم آن دارد. 

در بخش ديگر اين تصاوير، تصوير يک کودک ديده مي شود که با ابزاري که در دست دارد بر سر فردي که تروريست ها آن را روي زمين انداخته اند مي کوبد. 


برچسب ها: تروریست ، کودکان ، ابزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار