نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، در پیامی، از حضور حماسی دشمن شكن و با شكوه مردم استان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی 22 بهمن امسال، تشكر كردند.

در پیام مجمع نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی آمده است: بار دیگر مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری، همچون جای جای سرزمین ایران اسلامی با حضور باشكوه در 22 بهمن امسال، برگ زرین دیگری بر تاریخ این مرز و بوم افزودند.
این پیام می افزاید: غیور مردان و شیر زنان این خطه آمدند تا نشان دهند كه پیوند مردم و رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی پیوندی ناگسستنی است، آمدند با شهداء و امام شهیدان پیمانی دوباره بسته و با حضور خود وحدت و یكپارچگی ملت در اطاعت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب را به گوش جهانیان برسانند.
در پایان این پیام آمده است: منتخبان و خادمان مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، بر حسب وظیفه از این حضور باشكوه و ماندگار و همت و معرفت و بصیرت مردم استان چهارمحال و بختیاری سپاسگزاری كرده و توفیق روز افزون ملت ایران در تمام عرصه‌ها و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون شهدا را خواستارند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.