استاندار چهارمحال و بختیاری، در پیامی از حضور با شكوه مردم شهرستان های مختلف استان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر كرد.

علی اصغر عنابستانی در این پیام آورده است: به درستی كه راهپیمایی 22 بهمن امسال صحنه زیبای خلق حماسه حضور ملی ایرانیان بود و برگ زرینی دیگر در دفتر خاطرات و افتخارات ملی مردم شریف ایران رقم زد.
وی در این پیام افزوده است: راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق دوباره با انقلاب اسلامی و آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت و روز تكریم و قدردانی مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بود.
عنابستانی در این پیام آورده است: این حضور دشمن شكن در راهپیمایی با شكوه 22 بهمن نشان داد كه ترفندها و تحریم های استكبار جهانی پوچ و بی ارزش است و هیچگاه نخواهد توانست مانع پیوندهای عمیق بین امت، امامت و ولایت مطلقه فقیه شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری، در پایان این پیام ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم استان چهارمحال و  بختیاری در راه پیمایی یوم الله 22 بهمن، از خداوند منان، اقتدار، عزت و پایندگی روز افزون اسلام و مسلمانان را طلب كرده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.