شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور بیانیه ای از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، در این بیانیه آمده است:ملت شریف و دشمن شناسی که در اوج توطئه های فراگیر استکبار جهانی بویژه تحریم های اخیر ، با احساس تکلیف دینی و انقلابی پرشورتر از گذشته به صحنه آمده و با حضور در راهپیمایی بسیار باشکوه و تاریخی یوم ا... 22 بهمن سال 1391 ضمن تجدید عهد با اسلام، انقلاب ، ارزشها و آرمان های عزت آفرین، باردیگر برگ زرینی بر تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی افزوده و با شور و حال وصف ناپذیر، اقتدار ، صلابت و قدرت شکست ناپذیر خود را به رخ جهانیان کشید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این بصیرت،زمان شناسی و عمل به وظیفه دینی و انقلابی را ارج نهاده و از تمامی شرکت کنندگان عزیز و گرانقدر در راهپیمایی دشمن شکن ، خاصه حضرات آیات ، مراجع تقلید که با ارشاد قبل از 22 بهمن و با حضور در راهپیمایی، شکوه و عظمت آن را دو چندان کردند صمیمانه قدردانی و از تمام ارگانها و نهادها و اصحاب رسانه تاثیرگذار در خلق این حماسه ماندگار و بزرگترین مانور انسانی مقابله با توطئه دشمنان تقدیر و تشکر می کند./س

برچسب ها: قم ، قدردانی ، حضور ، دشمن شکن ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.