مسئول نهاد رهبري دانشگاه اميرکبير درباره چگونگي ورود به بحث انتخابات گفت: قصد داريم به جاي نقد اشخاص به نقد سياست‌ها، برنامه‌ها و راهکارهاي کانديداها بپردازيم.

"ميراحمدي" مسئول نهاد رهبري دانشگاه اميرکبير در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به مسئله انتخابات و بررسي آن در دانشگاه‌ها گفت: در جلسات متعددي که مسئولان دانشگاه با دانشجويان داشتند تصميم بر آن شد که تلاش بيشتري براي ورود به بحث انتخابات صورت گيرد.
 
وي با بيان اينکه تلاش داريم تا بيشترين فعاليت براي بيان معيارهاي يک انتخاب کانديداي اصلح صورت گيرد، افزود: قصد داريم به جاي نقد اشخاص به نقد سياست‌ها، برنامه‌ها و ارائه راهکارهاي کانديداهاي مطرح بپردازيم.
 
ميراحمدي تصريح کرد: براي تحقق اين امر برنامه‌هايي تدارک ديده شده و دعوت از کانديداها نيز بر همين اساس صورت مي‌گيرد و مهمتر از همه اينکه دانشگاهيان بايد معيارهاي منتخب ملت را براي اداره کشور مشخص، تبيين و تبليغ کنند و منتخبان ملت نيز بايد در همين راستا کار کنند.
 
مسئول نهاد رهبري دانشگاه اميرکبير گفت: بعد از شکل‌گيري ستادهاي انتخاباتي و تاييد شوراي نگهبان در زمينه دعوت از کانديداها به دانشگاه اقدام مي‌کنيم.
 
وي در پايان با اشاره به راهپيمايي با شکوه 22 بهمن اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در روز 22 بهمن دليل گويايي است بر اين که انتخابات بسيار پررونقي را شاهد هستيم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار