وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : در قالب پروژه های مهر ماندگار هشت تالار بزرگ فرهنگی وهنری در هشت نقطه كشور در دست ساخت است.

سید محمد حسینی '  در حاشیه بازدید از كتابخانه مركزی سمنان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان ، ابراز امیدواری كرد این پروژه ها تا پایان دولت دهم به پایان برسند.

وی افزود : علاوه بر این تالارها یك فیلم خانه در تهران در مراحل نهایی قرار دارد و دانشكده علوم قرآنی اصفهان نیز دردست اجرا است كه امیدواریم به نتیجه برسد.

وی گفت : برای پروژه های مهرماندگار قریب یك هزار میلیارد ریال اعتبار تاكنون اختصاص یافته و بعلاوه از ردیف های اعتباری وزارتخانه نیز اعتباری برای اجرای این پروژه ها در نظر گرفته شده است.

وزیر ارشاد سرعت اجرای پروژه كتابخانه مركزی سمنان را مطلوب خواند و گفت : این پروژه كه مشتمل بر بخش های مختلف است اوایل سال آینده تكمیل شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره های بین المللی فجر در بهمن ماه امسال گفت : برغم تحریم ها و فشارهای خارجی از این جشنواره ها استقبال بسیار خوبی شده و بسیار مناسب و با نظم برگزار شده است.

وی افزود : جشنواره های امسال با رویكرد اسلامی و ایرانی و مطابق با آداب و رسوم این سرزمین برگزار شده و جوانان در این جشنواره ها درخشش بسیار خوبی داشتند.

وی با اشاره به اینكه امسال هفت جشنواره بین المللی فجر در رشته های مختلف برگزار شده افزود : دو جشنواره جدید شامل مد و لباس و جشنواره قرآنی آیات نیز به این جشنواره ها ( تا پیش از این پنج جشنواره بود ) اضافه شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد : جشنواره مد و لباس در اسفند ماه و جشنواره موسیقی نیز بزودی برگزار می شود/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.