اردبیل /

امام خمینی (ره) منشأ بركات فراوانی برای دنیا شد

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره) نه تنها برای ایران اسلامی، بلكه برای تمام دنیا منشأ بركات فروانی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام 'حبیب برومند' در اجتماع عظیم راهپیمایان پارس آباد، افزود: در زمان طاغوت آمریكا حاكم بلامنازع كشور ما بود و بر ایران حكومت می كرد و سرمایه ها از جمله نفت ایران را به تاراج می برد.

وی، اظهار كرد: پس از پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی، آمریكا توطئه های زیادی بر علیه ایران اسلامی انجام داد كه تحمیل جنگ هشت ساله یكی از این دسیسه ها و شیطنت ها است.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی صبر وایستادگی ملت شهید پرور ایران را در برابر دشمنان و نظام سلطه ستود و بیان كرد: ملت مقاوم ایران بعد از استقرار نظام جمهوری اسلامی، با تاسی از مقام عظمای ولایت در مقابل زیاده خواهی و دسیسه های دشمنان ایستادند و آنان را وادار كردند تا حكومت اسلامی را قبول كنند.

حجت الاسلام برومند آزادی و آزادی خواهی در كشور را از آثار و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیاری از دولت ها و حكومت ها ادعای آزادی و آزادی خواهی دارند ولی در حقیقت از آزادی بی بهره هستند.

او، با بیان اینكه ایران اسلامی قصد دخالت در امور داخلی هیچ كشوری را ندارد، بلكه به فكر نجات كشورهای ضعیف است، ادامه داد: در حال حاضر كشورهای ضعیف تنها امیدشان به ایران است و در زیر پرچم و سایه نظام اسلامی قرار دارند.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی به توفیقات روز افزون ایران در عرصه های مختلف از جمله هوا و فضا، فناوری صلح آمیز هسته ای و پزشكی و نظامی اشاره و عنوان كرد: آمریكای جنایتكار قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، تنها از شوروی سابق احساس خطر می كرد ولی الآن اكنون از ترس موشك ها و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران، شب روز ندارد.

حجت الاسلام برومند، با اعلام اینكه ارتش و سپاه ایران اسلامی در اوج اقتدار هستند، اظهار كرد: قدرت نظامی ما با دوران جنگ تحمیلی تفاوت بسیار زیادی دارد و توان كشورما از حیث نظامی با توان 37كشور منطقه برابری می كند.

این نماینده مجلس گفت: آمریكا و اسرائیل به توان و فدرت نظامی ما پی برده اند و اگر توان درگیر شدن و جنگ با ایران را داشتند بدون شك لحظه ای درنگ نمی كردند.

وی، پیشرفت ایران اسلامی در ابعاد مختلف و ارتقای توان نظامی كشور را از بركات انقلاب اسلامی و امام راحل دانست و با اعلام اینكه به راحتی می توانیم از حدود و ثغور كشورمان دفاع و حراست كنیم افزود: مطمئن باشید هیچ كشور و ارتشی نمی تواند به میهن اسلامیمان كج نگاه كند.

وی، تحریم اقتصادی را آخرین حربه و تیر تركش آمریكا و صهیونیست ها و كشورهای زورگو دانست و ابراز امیدواری كرد با درایت مقام معظم رهبری، وحدت و همدلی مردم و مسوولان، اطاعت و پشتیبانی از رهبری و همت و كوشش مضاعف مردم و دولتمردان، این حربه و توطئه دشمنان نیز خنثی شود/س  

برچسب ها: اردبیل ، منشاء ، برکات ، دنیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.