سرپرست سازمان قطار شهری کرمانشاه معتقد است؛ بهره برداری از پروژه مونوریل، کرمانشاه را به یکی از شهرهای زیبای کشور تبدیل می کند و در ارتقا وضعیت سیستم حمل و نقل استان نقش مهمی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سعید سلیم ساسانی قطار شهری را یکی از پروژه های اثر گذار استان کرمانشاه قلمداد کرد و ابراز داشت: افتتاح این پروژه می تواند نقش موثری در ارتقا وضعیت سیستم حمل و نقل استان داشته باشد ضمن اینکه از نظر گردشگری نیز چهره استان را زیبا خواهد کرد.

به گفته سرپرست سازمان قطار شهری کرمانشاه، این پروژه در سال 88 با یک سیستم ضعیف شروع به کار کرد این در حالی است که روند اجرای این پروژه سرعت گرفته است.

ساسانی، سپس به مقایسه استان کرمانشاه با برخی از شهر های پرجمعیت دنیا که مجهز به مونوریل هستند پرداخت و ابراز امیدواری کرد: راه اندازی این طرح بتواند کرمانشاه را به یکی از شهرهای زیبای کشور تبدیل کند.

به گفته ساسانی پروژه مونوریل کرمانشاه تاکنون 11 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیشرفت مهندسی آن 36.7 درصد می باشد.   

ساسانی در ادامه در مورد برنامه های آتی این پروژه سخن گفت و اذعان داشت: درصددیم جهت تامین اعتبار پروژه مبلغ 100 میلون دلار را از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تسهیلات دریافت کنیم و به نظر می رسد در صورت تحقق این امر شاهد بهبود وضعیت ساختاری این پروژه باشیم.

 ساسانی در ادامه در مورد میزان اعتبارات این پروژه افزود: میزان اعتبارات این پروژه در سال گذشته 255 میلیارد ریال بوده است که از این میزان حدود 73درصد تخصیص یافت.

به گفته سرپرست سازمان قطار شهری استان کرمانشاه اعتبار منوریل كرمانشاه در سال جاری  630 میلیارد ریال بوده است/س


برچسب ها: مونوریل ، کرمانشاه ، زیبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.