در بيانيه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه اصفهان تصريح شد: قطعا این حماسه عظیم مقدمه‌ای برای حضورحماسی و یکپارچه و گسترده و با شور و شعور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی سال آینده بود که صحنه‌ای زیبا و‌ تجلی دیگری از بصیرت و حضور مردم در آن رقم خواهد خورد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بيانيه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان درباره حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ // عنکبوت آیه 69

دین به شما این روحیه را می‌دهد که در مقابل چشمتان همه این قدرت‌های مادی کوچک بشوند، حقیر بشوند، تهدید آنها اثر نکند، کار آن‌ها اثر نکند، بدانید پیروزی با شماست، نصرت الهی با شماست.    "امام خامنه‌ای"

همه آمده بودند به یاری علی‌مان، دست مریزاد...

حضور امروز شما ملت بزرگ ایران ثابت کرد که حقیقتا اهل کوفه نیستید و نائب امام زمانمان در جنگ با آمریکا و تفاله‌های آن تنها نمی‌ماند و به گفته سید شهیدان اهل قلم" بگذار دشمن خود را بفریبد و در انتظار از پای نشستن ما باشد."  "و مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین"؛ و دست خدا بر سر شما ملت انقلابی ایران زمین.

باز هم نصرت خداوندی شامل حال این ملت الهی شد و نقشه‌های شوم دشمنان اسلام، انقلاب و نظام را ناکام گذاشت؛ بازهم مردم ایران اسلامی از آزمایشی دیگر سربلند بیرون آمدند و آفرین بر این حضور پر شور و حماسی.

همه با هم دست در دست هم نشان دادند که تحریم‌ها اگرچه اوضاع را برآنان سخت و دشوار کرده است، اما همواره با عزتی اسلامی انقلابی تا آخر ایستاده اند، و از اسلام، انقلاب، میهن و رهبر خود حمایت می‌کنند و یاد خون‌های ریخته شده در راه این انقلاب را زنده نگه می‌دارند که "ولینصرن الله من ینصره".

خلق حماسه امروز این ملت آگاه و هوشیار تجدید میثاقی با انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای امام راحل و رهبرمعظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای و نیز مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود و تمامی خواب‌های شیرین آنان را آشفته و نقشه‌های شوم استکبار جهانی را نقش بر آب کرد.

قطعا این حماسه عظیم مقدمه‌ای است برای حضورحماسی و یکپارچه و گسترده و با شور و شعور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی سال آینده که صحنه‌ای زیبا و‌ تجلی دیگری از بصیرت و حضور مردم خواهد بود.

انشاالله مسئولان و همه دلسوزان نظام با الگوگیری از این اتحاد و همبستگی ملی، ولایتمداری، همدلی و همفکری خود را حفظ کرده و چون سربازی فداکار  همراه با ملت انقلابی ایران؛ این جهاد اقتصادی را هم با نصرت الهی با قدرت ایمان و علم بصیرت هم چون جهاد مومنانه‌شان در 8 سال دفاع مقدس و نیز 8 ماه دفاع مقدس در کارنامه خود ثبت خواهند کرد و برای تحقق آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی همه تلاش خود در مقابله با دسیسه‌ها و طراحی‌های تفرقه‌انگیزانه دشمنان را به کار خواهند گرفت.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان خلق حماسه ملت بیدار و با بصیرت ایران اسلامی را ستوده و به مصداق آیه شریفه "من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق" از همه دانشجویان و اساتید و دانشگاهیان و بسیجیان و همه آحاد ملت که بار دیگر همچون گذشته در دریای خروشان ملت بزرگ ایران نقش آفرینی کردند سپاسگزاری می‌کند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار