رئیس کلانتری 174 قیامدشت از دستگیری زوج مواد فروش خبر داد.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به ‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمدحسین امینی از شناسایی و دستگیری زوج مواد فروش طی یک تعقیب و گریز پلیسی در خیابان حصار امیر محله قیامدشت خبر داد.

رئیس کلانتری 174 قیامدشت در تشریح دستگیری زوج مواد فروش گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، مأموران این یگان هنگام گشت‌زنی در خیابان حصار امیر محله قیامدشت بودند که به سرنشینان یک خودروی سواری پراید مشکوک شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: مأموران بلافاصله برای بررسی موضوع به خودرو نزدیک شدند اما راننده به محض مشاهده پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شد و با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد که طی مسیر کوتاهی مأموران موفق شدند خودرو را متوقف و متهمان را که پیاده قصد فرار داشتند، دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در بازرسی از وسایل متهمان، مقادیر قابل توجه‌ای شیشه و هرویین و دو دستگاه تلفن همراه کشف شد و مأموران متهمان را به‌ همراه اموال مکشوفه برای تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

امینی در پایان تصریح کرد: با انتقال این زوج به کلانتری، آنها مورد بازجویی قرار گرفتند که طی آن مشخص شد متهمان سابقه‌دار هستند و چندین مرتبه به اتهام توزیع مواد مخدر بازداشت شده‌اند، مأموران متهمان را بعد از تکمیل پرونده و برای سیر مراحل قضایی به دادسرا انتقال دادند.
برچسب ها: زوج ، قیامدشت ، مواد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.