معاون اول قوه قضاییه گفت : امروزه به برکت انقلاب اسلامی اوج معنویت خواهی در بین جوانان بویژه گرایش به دین اسلام فوق العاده است بطوریکه مغرب زمین نمی تواند اوج معنویت خواهی در جوانان را کنترل کند .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند؛حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در بین راهپیمایان 22 بهمن شهرستان بیرجند با بیان اینکه امروزه دنیای غرب بیش از گذشته به فکر توطئه افکنی در بین جوانان است افزود : دنیای غرب قافل از این است که جوانان با رهنمودهای مقا م معظم رهبری توطتئه های دشمنان را خنثی می کنند .

وی همچنین مهمترین شاخصه های مکتب سیاسی امام و رهبری را پیوند عمیق معنویت و سیاست دانست و افزود : بزرگترین اشتباه مغرب زمین جدایی معنویت از سیاست است .

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به فتنه 88 توسط دشمنان این مرز وبوم گفت : در فتنه 88 هدف دشمنان تفرقه افکنی و تردید اذهان عمومی نسبت به انتخابات سالم بود که مردم با اعتماد واعتقاد خود به انتخابات توطئه های دشمنان رابرملا کردند و بار دیگر با حضور خود در انتخابات پیش رو مشت محکمی به دهان استکبار می زنند .

حجت الاسلام والمسلین رئیسی همچنین افزود : امروزه به برکت انقلای اسلامی پیام, سخنان و هویت انقلاب اسلامی جهانی شده است بطوریکه هم اکنون شاهد این حرکت درکشورهای تونس , مصر و ... هستیم .

وی به پیشرفت ایران در عرصه های علمی , هوافضا , صنعتی , ,پیروزی در المپیادهای علمی , شگفتی های بسیار در بخش سلولهای بنیادین ,انرژی هسته ای و.... اشاره کرد و گفت : حرکت ملت ایران با وجود تحریم متوقف نمی شود /س

برچسب ها: کنترل ، غرب ، معنویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.