قائم مقام وزیر كشور در امور فرهنگی گفت: دوراندیشی امام خمینی (ره) نسبت به شرایط موجود، آرمان خواهی و استقلال طلبی

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، 'علیرضا افشار' در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در یاسوج افزود: امروزه نیز حفظ وحدت و پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت و عامل مهم در تثبیت و پایداری این نظام الهی است.
وی بیان كرد: امام خمینی (ره) انقلابی را بنیان گذاشت كه هم اكنون به عنوان یك الگوی تمام عیار برای حركت ها و خیزش های مردمی و انقلابی ملت های آزادیخواه جهان محسوب می شود.
افشار نقش حضور بابصیرت و هوشمندانه مردم در صحنه های حساس و مختلف در طول 34 سال گذشته را بااهمیت دانست و اظهار كرد: امروزه ملت های آزاده دنیا از پرچمی كه انقلاب اسلامی ایران برافراشته درس عبرت های فراوانی گرفته اند.
وی عنوان كرد: بسیاری از تحلیل گران و سیاستمدارانی كه حتی مخالف نظام الهی و مردمی ایران هستند نیز به اهمیت و الگو بودن انقلاب اسلامی به عنوان محور حركت ها و خیزش های اسلامی مردم كشورهای مسلمان منطقه خاورمیانه اذعان دارند.
افشار به خیزش های علمی ایران در سال های اخیر اشاره كرد و ابراز داشت: فتح قله های پیشرفت و كسب دستاوردهای چشمگیر ملت ایران در ابعاد مختلف در پرتو مقاومت و ایستادگی جانانه مردم در مقابل یاوه گویی ها، تهدیدها و تطمیع های 34 سال گذشته دشمنان نظام و انقلاب رقم خورده است.
وی به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در خرداد 92 اشاره كرد و افزود: ملت هوشیار و بابصیرت ایران یكبار دیگر با درك هوشمندانه خود از شرایط در این صحنه حساس ملی شركتی پرشور خواهند داشت و باز هم دشمنان را مایوس و ناامید می كنند.
افشار گفت: دشمن و برخی فرصت طلبان و فریب خوردگان داخل زمانی كه فضا غبارآلود است در اندیشه ایجاد فتنه هستند كه باید با گوش به فرمان ولایت فقیه بودن و داشتن بصیرت مراقب چنین ترفندها و فتنه های جدید بود.
وی بیان كرد: امروزه دولتمردان و خدمتگزاران این نظام الهی با تمام وجود و به دور از هرگونه قدرت طلبی و تشریفات و در عین ساده زیستی در حال خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم هستند./س
برچسب ها: دوراندیشی ، حضور ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.