مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی كهگیلویه و بویراحمد گفت: شركت گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را همچون گذشته خنثی كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، 'امین كمالوندی' در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بخش بوستان شهرستان باشت افزود: انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید به پیروزی رسید و قشرهای مختلف ملت ایران باید برای حفظ دستاوردهای ارزشمند آن تلاش كنند.
وی با اشاره به شركت گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، بیان كرد: این حضور اقتدار انقلاب را بیش از پیش در جهان نمایان كرد و پشتوانه مردمی نظام را به رخ جهانیان كشید.
كمالوندی اظهار كرد: حضور پرشور ملت ایران در تمام صحنه ها و عرصه ها همواره توطئه های شوم دشمنان را از اوایل پیروزی انقلاب تاكنون خنثی كرده است.
وی عنوان كرد: دشمنان همه ساله مبالغ هنگفتی را برای شركت نكردن قشرهای مختلف ملت ایران و به ویژه جوانان در راهپیمایی 22 بهمن و سر ندادن شعارهای انقلابی هزینه می كنند ولی شركت گسترده مردم نقشه های شوم آنان را خنثی می كند.
كمالوندی ابراز داشت: دشمنان به خیال خام خود اینگونه تصور می كردند كه تحریم ها و فشارهای اقتصادی آنان بر روی ملت ایران تاثیر می گذارد.
وی افزود: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس با وجود مشكلات متعدد توانستند بر دشمن خود پیروز شوند و دشمنان باید بدانند كه تحریم های اقتصادی هیچ تاثیری بر مردم مقاوم ایران ندارد.
كمالوندی گفت: پس از پیروزی انقلاب ملت ایران همواره با شركت پرشور در انتخابات گوناگون و حضور گسترده در صحنه های مختلف وفاداری خود را به ارزش های ناب انقلاب نشان داده اند.
وی بیان كرد: ملت ایران با همان شور و شوق سال 57 اهداف و آرمان های نظام، انقلاب و امام خمینی (ره) را دنبال می كند و تا آخرین لحظه از رهنمودهای مقام معظم رهبری عدول نخواهند كرد./س
برچسب ها: حضور ، نقشه ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.