یک سارق حرفه ای که در جنوب شهر تهران اقدام به سرقت های و جرم های گوناگون کرده به علت بوی شدید احشام به حمام فرستاده شد.

رئیس کلانتری 170 كهریزک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق گفت: یکی از مجرمان به نام حجت 44 ساله که به دفعات توسط کلانتری های مختلف به علت جرم های متعدد دستگیر و زندانی شده بود و مدت های زیادی را در زندان سپری کرده بود با حضورش در محل های مختلف موجب نارضایتی اهالی آن مناطق گشته بود،  در پی چندین فقره سرقت و شکایت مردمی از نامبرده، یگان تخصصی این کلانتری دستگیری متهم را در اولویت کار خود قرار دادند.
سروان بایرام گوزل زاده در ادامه اظهار داشت: در این خصوص  نیز ماموران واحد گشت حین گشت زنی هدفمند در محدوده ی جاده ی واوان متهم را در یک دستگاه 405 نوک مدادی همراه با دو سرنشین دیگر رویت کردند که بلافاصله جهت دستگیری اقدام نمودند.
 وی افزود: در این راستا نیز متهمان به محض رویت واحد گشت بلافاصله اقدام به فرار کرده که پس طی چندین دقیقه تعقیب و گریز در مناطق مختلف در نهایت متهمان در مجید آباد توقف کرده و اقدام به فرار با پای پیاده در عمق بیابان های اطراف می کنند و  با شلیک چند تير ماموران موفق به دستگیری متهمان می گردند .
 این مقام مسئول انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری در ساعت يك بامداد  روز جاری متهمان خود را به نام های حجت و سعید و اکبر معرفی نمودند و در بازرسی  بدنی اولیه از متهمان  چند تن دستگاه گوشی موبایل سرقتی نیز از متهمان  کشف و ضبط گردید.
لازم به ذکر است:  که متهمان  به دلیل بوی وحشتناک گوسفند که از بدنشان به مشام ماموران کلانتری رسید ترجیحا برای ادامه بررسی  به حمام فرستاده شدند./ز

برچسب ها: یک ، سارق ، حرفه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار