معاون رئيس سازمان بازرسی كل کشور گفت: انقلاب اسلامي ايران با گذشت 34 سال در مقابل همه تحريم‌ها ايستادگي كرده و امروز الگوي همه ملت‌هاي آزاده در جنبش‌هاي انقلابي خاورميانه است.

حجت‌الاسلام "محمد حسین موسی‌پور" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران درباره حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و تاثير آن بر بيداري اسلامي كشورهاي خاورميانه، اظهار داشت: حضور گسترده و چشمگیر ملت ايران در راهپيمائي 22 بهمن، توان و انرژی و الهامی مضاعف به حرکت‌های اسلامی در کشورهای مسلمان خواهد بخشید و موجب تسریع انقلاب‌هاي مردمی منطقه خواهد شد.

وي تصريح كرد: انقلاب اسلامي ايران با گذشت 34 سال در مقابل همه تحريم‌ها ايستادگي كرده و امروز الگوي همه ملت‌هاي آزاده در جنبش‌هاي انقلابي خاورميانه است.

معاون رئيس سازمان بازرسی كل کشور تصريح كرد: بنیان انقلاب اسلامی ایران متکی به مردم و آراء آنهاست لذا استمرار آن نیز با این حضور گسترده و با قدرت ادامه دارد، چرا که ایدئولوژی و چهارچوب حرکت ملت برمبنای اسلام بوده و هست.

وی تصریح کرد: اینکه ملتی پای آرمان‌هاي اسلامی و الهی خود 34 سال با همه توان ایستاده و هیچ قدرتی نتوانسته آنها را از این آرمان‌ها دور کند، موجب خشم و كارشكني دشمنان شده است.

حجت‌الاسلام موسی‌پور با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بی فایده بودن مذاکره با آمریکا به دلیل عدم حسن نیت این کشور، گفت: تا زمانی که انقلاب اسلامي بر شعارها و آرمان‌های مقدس خود پافشاری می‌کند و در راه حق امام استوارانه ایستاده است دشمنی مستکبران همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: آمریکا از دشمنی با نظام اسلامی دست بر‌نمی‌دارد و همواره بر طبل مخالفت‌ها عليه كشورمان مي‌كوبد.

حجت‌الاسلام موسی‌پور با اشاره به سیاست‌های دوگانه آمریکا در برخورد با ایران، تصریح کرد: به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری غربي‌ها از یک سو صحبت از مذاکره می‌کنند و از سویی دیگر به دنبال تشدید تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

معاون رئیس سازمان بازرسی كل کشور در پایان خاطرنشان کرد: بحث مذاکره با آمریکا چیزی جز نیرنگ و فریب نیست لذا یا افراد ساده لوح هدف این نوع بحث‌ها قرار مي‌گيرند یا افراد مغرض، در غیر این صورت ملت ایران فریب این نوع اقدامات و وعده‌های مذاکره را نخواهد خورد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار