شبکه الاخباريه سوريه در بازتاب حضور گسترده ملت ايران در سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گزارش داد: مردم ايران نشان دادند در برابر قدرتهاي استکباري، سر خم نمي کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، شبکه الاخباريه سوريه با اعلام اين مطلب  راهپيمايي باشکوه مردم ايران را در سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در ايران بازتاب داد.

به گزارش الاخباريه مردم ايران در سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي خود و با شعار اتحاد و مشارکت ملي، با راهپيمايي در خيابانهاي تهران و ديگر شهرهاي ايران، بر پايبندي خود با اصول انقلاب تاکيد کردند.

ميليونها نفر در تهران و ديگر شهرهاي ايران، با در دست داشتن پرچم کشورشان و تصاوير رهبران خود، بر ادامه راه شهيدان انقلاب ايران و پاسخ مثبت به دعوت آيت الله خامنه اي رهبر انقلاب اسلامي مبني بر کرامت و عزت ملي تاکيد کردند.

مردم ايران در سي و سه سال که از انقلاب اسلامي در اين کشور مي گذرد نشان دادند با وجود محاصره اقتصادي غرب مي توانند روي پاي خود بايستند و به پيشرفتهاي علمي مهمي دست يابند. انقلاب اسلامي در ايران به جايگاهي  رسيده است که آمريکا و رژيم صهيونيستي را به وحشت انداخته است. اين آيت الله خميني بود که رهبري انقلاب ايران را بر عهده گرفت و با نامگذاري آخرين جمعه ماه رمضان هر سال به روز قدس ، نشان داد که رسالتي جهاني دارد و آن مبارزه با استکبار جهاني و تلاش براي آزادي قدس شريف از چنگال صهيونيستها است. انقلاب ايران تا کنون از ملتهاي ستمديده حمايت کرده و در برابر قدرتهاي استکباري ايستاده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار