مهمترين عناوين بين الملل در روزي که گذشت :

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،
شبکه بين المللي پرس تي وي راهپيمايي سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران را پوشش خبري داده است.

سه نفر در اثر تيراندازي در جريان برگزاري مراسم جشن "ماردي گرا" در ايالت "نيواورلئان" آمريكا كشته شدند.
روزنامه آمريكائي "لس آنجلس تايمز" با اذعان به "وحدت بخش" بودن راهپيمايي "22 بهمن 1391" از برگزاري آن خبر داد.
روزنامه "ساندي تايمز" مدعي شده كه "باراك اوباما" رئيس جمهوري آمريكا در صورت موافقت "بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي با از سرگيري روند مذاكرات صلح با فلسطينيان فشار بيشتري را ايران و عليه برنامه هسته اي كشورمان وارد خواهد نمود.
شبکه بين المللي العالم از صبح امروز به پوشش راهپيمايي سي و چهارمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران پرداخت.
شبکه لبناني الميادين آغاز راهپيمايي سي و چهارمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران را بازتاب داد.
صدها هزار ايراني روز يکشنبه براي شرکت در راهپيمايي سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در تهران و ديگر شهرهاي ايران به خيابان‌ها آمدند.
بخش فرانسوي راديو بين المللي فرانسه (RFI) گزارش داد : انقلاب اسلامي ايران سي و چهار ساله شد.
ميليونها نفر از مردم ايران با حمل پرچم هاي "ايران" در مراسم سي و چهارمين سالگرد "22 بهمن 1391" شركت كرده اند.
پايگاه خبري اليوم السابع مصر حضور مردم ايران در سراسر کشور اسلامي مان را در راهپيمايي "22 بهمن 1391" بازتاب داد.
شبکه خبري آمريکايي فاکس نيوز با بازتاب حضور گسترده مردم ايران در مراسم " 22 بهمن 1391 "‌ در سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اذعان داشت که مردم با حضور گسترده خود در حالي که پلارکاردهايي در دست دارند شعار " مرگ بر آمريکا " و " مرگ بر اسرائيل را به گوش جهانيان رسانده اند .
رسانه هاي بين المللي با بازتاب حضور گسترده ملت ايران در حماسه "22 بهمن 1391"، گزارش دادند: ميليونها نفر از مردم ايران با حمل پرچم ها و پلاکاردهايي در حمايت از انقلاب خود، در مراسم سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران شرکت کردند.
خبرگزاري شين هوا آورد محمود احمدي نژاد رئيس جمهور جمهوري اسلامي ايران در سخنراني خود در جشن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران بر تسليم نشدن ايران در برابر فشارها تأکيد کرد.
راهپيمايي مردم ايران به مناسبت سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در شبکه تلويزيوني رويترز بازتاب داشت.
حماسه‌آفريني ملت ايران در سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران در رسانه‌هاي منطقه بازتاب گسترده اي داشته است.
روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست در بازتاب راهپیمایی پرشور سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران علیه امپریالیسم آمریکا گزارش کرد که مردم ایران در سراسر این کشور در راهپیمایی شرکت کردند .
پايگاه خبري "شارلوت آبزرور" با بازتاب مراسم 22 بهمن به حضور "ميليوني" مردم ايران در اين مراسم اذعان نموده و اظهار داشته كه اين حضور "خيره كننده" بوده است.
نشريه لبناني فرانسوي زبان لوريان لوژور نوشت راهپيمايي گسترده اي در شهرهاي مختلف ايران در گراميداشت سالروز پيروزي انقلاب اين کشور در حال برگزاري است.
روزنامه "تايمز" با بازتاب راهپيمايي ميليوني 22 بهمن اذعان نموده كه حضور مردم ايران در اين مراسم "ميليوني" بوده است.
روزنامه "حريت" چاپ تركيه با بازتاب مراسم سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران افزوده است "ميليون ها نفر از ايرانيان امروز در تهران با سر دادن شعارهاي "مرگ بر آمريكا" در خيابان هاي تهران و ساير شهرهاي آن كشور در مراسم راهپيمايي 22 بهمن شركت كردند."
شبکه تلويزيوني بي بي سي عربي گزارش داد: تهران امروز سي و چهارمين سالگرد انقلاب اسلامي را که حکومت شاه (مخلوع) را در سال 1979سرنگون کرد ، جشن مي گيرد.
گلوبال تايمز در گزارش امروز خود از راهپيمايي 22 بهمن آورد: ايرانيان با حضور ميليوني خود در تظاهرات 22 بهمن نشان دادند كه تحريم هاي ضد ايراني بي تاثير بوده اند.
خبرگزاري آلمان گزارش داد راهپيمايي به مناسبت سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران امروز در سراسر اين کشور برگزار شد.
راديو "آزاد اروپا" با بازتاب مراسم راهپيمايي 2 بهمن 1391 حضور ميليوني شركت كنندگان در اين مراسم اذعان نموده است.
خبرگزاري "ترند" آذربايجان به حضور پرشكوه ملت ايران در مراسم 22 بهمن اذعان نمود كه ملت ايران از هر "گروه و طيفي در روز 22 بهمن در راهپيمايي شركت كردند."
خبرگزاري "صداي روسيه" با اشاره به حضور پرشور ملت ايران در مراسم سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران به سر دادن شعارهاي "ضد آمريكائي" و "ضد اسرائيلي" در اين راهپيمايي اشاره كرده است.
ايرانيان عليرغم فشارهاي ناشي از تحريم هاي غرب هنوز هم در راهپيمايي 22 بهمن شركت مي كنند روزنامه "هرالد تريبون" با بازتاب مراسم راهپيمايي سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اذعان نموده كه عليرغم فشارها و تحريم هاي قدرتهاي غربي عليه ملت ايران، ايرانيان همچنان در راهپيمايي 22 بهمن حضور مي يابند.
روزنامه آمريكايي "شيكاگو تريبون" با اذعان به حضور پرشور مردمي در سي و چهارمين مراسم سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران اذعان نموده كه حضور مردم در اين مراسم "پاسخي محكم" عليه فشار كشورهاي غربي عليه ايران بوده است.
"صداي آمريكا" با اذعان به حضور "پرشور مردمي" در راهپيمايي 22 بهمن اعلام کرد كه ايرانيان بار ديگر در سالگرد سقوط رژيم شاه گردهم آمدند.
حماسه حضور باشکوه ملت ايران در راهپيمايي سراسري 22 بهمن در شبکه هاي تلويزيوني عراق بازتاب گسترده اي داشت.

پايگاه خبري-تحليلي اسلب نيوز لبنان در گزارشي به پيشرفت هاي ايران طي بيش از سه دهه از گذشت پيروزي انقلاب اسلامي در كشورمان پرداخته است.
كنگره آمريكا در گزارش جديد خود اذعان كرده است كه سامانه دفاع موشكي چند ميليارد دلاري آمريكا كه براي غلبه بر مشكلات مواجه در اروپا طراحي شده اند از ضعفي جدي رنج مي برد و توان مقابله با حمله احتمالي ايران را ندارد.
ساکنان شهر قطیف در شرق عربستان با برپایی تظاهرات گسترده، خواستار آزادی شیخ نمر روحانی مخالف دولت آل سعود شدند.
آويگدور ليبرمن از توافق با نخست وزير اين كشور براي منصب وزارت امور خارجه اين رژيم خبر داد.
هرچند امنیت ملی توجیهی بر استفاده از دستگاه دروغ سنج به هنگام استخدام افراد در دولت فدرال است، کارشناسان بسیاری آن را نه وسیله غربالگری که از ابزار بازجویی می دانند.
کارشناس لبناني موقعيت ايران را در منطقه و جهان، منحصر به فرد دانست.
روزنامه گلوبال پست از تلاش برخي از مقامات سابق آمريكايي براي دادن پناهندگي بقاياي گروهك تروريستي منافقين به اين كشور خبر داد .


برچسب ها: بین الملل ، خبر ، عناوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار