حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در شهر فلاسفه ایران باشکوه بود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران ، در ساعت 10 صبح از افق خیابان مرکزی شهر از کنار نمادی که به یاد شهید شیرودی مالک اشتر سال‌های دفاع مقدس و در میدانی به همین نام نصب شده است جمعیتی با شور و هیجان با هیئتی باشکوه در دست‌هایشان پرچم‌های ملی و پلاکاردهای ضد استکباری نمایان شد.

غریو فریادهای مردم تنکابن که با فریاد‌های مردم دیگر نقاط کشور همنوا شد هیمنه استکبار را در چهار سوق این کره خاکی شکسته است.

مردم ولایت‌مدار تنکابن با حضور در مسجد جامع این شهر که شهر فلاسفه ایران نیز نام دارد با طنین‌اندازی شعارهای ضد استکباری آسمان سرد ماه بهمن را به گرمی مزین کردند و این همایش ملی در این شهر همانند سایر شهرهای کشور حال و هوای دیگری داشت.

مسئول عقیدتی سیاسی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا امروز در جمع تنکابن اظهار داشت: انقلابی که در سال 57 متولد شد امروز 35 ساله شده است.

مرتضی مداح خطاب به مردم اظهار داشت: همه اولیای خدا از این حرکت انقلابی شما خشنود هستند و امام راحل هموار بر حفظ نظام به عنوان یک واجب تاکید داشته‌اند و این حضور مردم در صحنه‌های انقلاب خود نوعی حفاظت از نظام است.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی بر پایه ایمان به وعده‌های الهی برای به ثمر نشستن و استقلال این نظام خون‌ها داده‌اند./س


برچسب ها: شهر ، فلاسفه ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.