دادستان کل کشور گفت: این حضور حماسی مردم نشان از ایمان ، توکل و درک عمیق از اندیشه های امام راحل ، دشمن شناسی و ولایت پذیری آنان است .


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای امروز در آیین راهپیمایی 22 بهمن در میدان امام (ره) اصفهان افزود: کجای تاریخ این چنین مردم ولایت پذیر، هوشیار، بصیر و متحدی را می توان یافت.

وی اظهار کرد: مردمی که وقتی می بینند رهبر مقتدر و مظلومشان می خواهد مردم در صحنه حضور بیشتری داشته باشند اجتماع پرشوری از اقشار مختلف جامعه این گونه از صبح در مراسم حضور می یابند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه 22 بهمن یک معجزه الهی بود، گفت: این معجزه الهی علاوه بر پیروزی انقلاب، ایمان، توکل، درک عمیق از اندیشه های امام راحل در مردم، دشمن شناسی، زمان شناسی، ولایت پذیری و عهدی را بوجود آورد که مردم با امام خود بستند و تا امروز ادامه دارد.

دادستان کل کشور افزود: این دو، پایه های استواری را بنا نهادند و تا امروز بر استحکام آن افزودند که هیچ قدرتی قادر به مقابله و هجمه به این امت نیست.

وی با یادآوری ترفندها و تزویرهای دشمن گفت: دشمن از همان روزهای اول انقلاب بسیاری از شهرها از جنوب، غرب و برخی شهرهای شمال کشور را وارد جنگ داخلی کرد و جنگ احزاب به راه انداخت و همه احزاب دست پرورده خود را مسلح کردند و به جان مردم شهرها و روستاها انداخت.

دادستان کل کشور گفت: همزمان با جنگ داخلی، جنگ تمام عیار نظامی با حمایت شرق و غرب علیه ایران آغاز شد و مردم این کشور نوپا و تازه استقال یافته را از زمین، هوا و دریا به آتش گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به این هم اکتفا نکرد و جنگ داخلی، ترور، جنگ خارجی و تحریم اقتصادی، ستون پنجم در داخل و خارج برای ایجاد ناامیدی و یاس در بین مردم پرداختند.

حجت الاسلام اژه ای افزود: در این مدت انواع و اقسام تهمت ها و افترائات را بر مردم و نظام روا داشتند و حلقه محاصره را روز به روز تنگ تر کردند و سعی کردند ایران انقلابی و اسلامی را که می خواهد از قوانین خدا تبعیت کند متهم به حامی تروریست و محور شرارت کنند.

وی افزود: به شهادت رساندن علما، دانشمندان، فرماندهان عالی و نظامی، مسوولان قضایی کشور و اقشار مختلف جامعه ، فشار و تهدید و تحریم گوشه ای از ترفندهای دشمنان نظام است.

دادستان کل کشور، ترفند تبدیل جنگ سخت به جنگ نرم را تزویر جدید دشمن عنوان کرد و گفت: مستکبران برای این منظور میلیون ها دلار هزینه کردند و شبکه های ماهواره ای تلویزیونی به کار گرفتند تا این مردم را با تبلیغات و جنگ نرم و به زعم خود از درون وارد جنگ کنند.

وی متذکر شد: فعالیت شبانه روز حدود 140 شبکه ماهواره ای مختص ایران با هدف ترویج ابتذال، خشونت و ناامیدی و تسهیل کردن دسترسی جوانان به مواد مخدر صنعتی برای سستی و رخوت در توان حضور مردم است.

حجت الاسلام اژه ای تاکید کرد: مردم با داشتن پشتوانه عظیمی همچون توکل بر خدا، امام زمان (عج) و پیروی از رهبر انقلاب همیشه پیروز میدان هستند.

دادستان کل کشور خطاب به مردم اصفهان نیز گفت: همانند شما بسیار کم است و به یقین آنچه امروز در شما مشاهده می شود به مراتب بالاتر از روزهای بهمن سال 57 است.

به گفته حجت الاسلام اژه ای، هیچ دوربینی نمی تواند این جمعیت و این شعور و احساس و مسوولیت را به تصویر بکشد و هیچ زبانی نمی تواند از این مردم به آن میزانی که شایستگی دارند تقدیر و تشکر کند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.