تمدن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مردم در 22 بهمن امسال رکوردشکني کردند/ ناتواني غرب در ادامه سياست تحريم

استاندار تهران گفت: بنيه مستکبران جهاني، آنان را ناچار به عقب‌نشيني از سياست تحريم خواهد کرد و اين تحريم‌ها فقط ژست تبليغاتي براي سرپوش گذاشتن بر ناتواني‌شان در مقابله با اشاعه پيام انقلاب اسلامي به جهانيان است.

"مرتضي تمدن" در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سي و چهارمين حماسه ملت ايران در "22 بهمن 1391"، اين حضور پرشکوه را رکوردشکني ملت فهيم ايران توصيف کرد و اظهار داشت: در تصور من حضور ميليوني مردم بصير و انقلابي، امسال بي‌سابقه بوده و اين حضور حماسي نشان داد که هيچ چيز مانع اراده آنان براي حضور در صحنه و پشتيباني از نظام نخواهد بود.

وي تاکيد کرد: وجود اختلاف‌نظرها و وارد آمدن فشارهاي اقتصادي و فرهنگي، مردم کشورمان را در حراست از آرمان‌هايشان آب‌ديده کرده، تا اجازه ياوه‌گويي را به بيگانگان ندهند و امروز در راهپيمايي 22 بهمن، اين اراده آهنين در پاسداري از نعمت بزرگ و الهي انقلاب، تجلي يافت.

استاندار تهران با تاکيد بر اينکه غرب نمي‌تواند سياست تحريم عليه ايران را ادامه دهد، تصريح کرد: بنيه مستکبران جهاني، آنان را ناچار به عقب‌نشيني از سياست تحريم خواهد کرد و اين تحريم‌ها فقط ژست تبليغاتي براي سرپوش گذاشتن بر ناتواني‌شان در مقابله با اشاعه پيام انقلاب اسلامي به جهانيان است.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار