نماینده مردم محلات و دلیجان گفت: حضور گسترده و حماسی مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان داد که مردم همچنان دلداده ارزش‌های والای انقلاب اسلامی هستند و با انسجام و یکپارچگی در جهت توسعه و پیشرفت کشور گام برمی‌دارند.

"حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی" نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران  با بیان اینکه انقلاب اسلامی ايران یک انقلاب متفاوت با دیگر انقلاب‌ها و با ماهیت اسلامی بود، گفت: در عصری که دین یک امر ارتجاعی و متحجرانه محسوب می‌شد، امام خميني(ره) به عنوان احیاگر دینی در جهان حركت كرد و امروز می‌بینیم رویکرد همه بشریت با 34 سال پیش کاملا متفاوت است.

وی در ادامه با بيان اينكه امروزه موج گرایش به اسلام جای جای جهان را گرفته و انقلاب اسلامی به ملت‌ها پیام عزت ، استقلال و آزادی داده است، افزود: امروز ملت اسلامی فریادگر آزادی و عدالت در جهان بوده و توانسته نگاه سیاستمداران را به سمت خود جلب کند و هر روز به دلیل این موجی که انقلاب ایجاد کرده دشمنی‌های فراوانی نسبت به آن صورت داده مي‌شود.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به تلاشهاي دشمن جهت ناکام ماندن انقلاب اسلامی اظهار داشت: هدف از این دشمنی‌ها این است که آن‌ها بتوانند انقلاب را به عقب برگردانند و یا آنان را از خواسته‌های خود متزلزل کنند که البته تا امروز نیز موفق نشده‌اند و علت آن هم حضور جدی مردم در صحنه‌ها و رهبری انقلاب بوده است.

نماینده مردم محلات و دلیجان با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله در راهپیمایی‌ها و انتخابات پیام و معنا دارد، تصریح کرد: معنای حضور مردم در صحنه هاي مختلف انقلاب ایستادگی بر سر آرمان‌های امام(ره) و شهداست و مردم با حضور حداکثری خود در صحنه‌های مختلف انقلاب نشان می‌دهند که هنوز دلداده ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند و با انسجام و اتحاد برای پیشرفت و توسعه کشور گام برمی‌دارند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: معنای حضور مردم در صحنه‌ها این است که آن‌ها هنوز بر سر بیعت خود با امام (ره)، شهدا ومقام معظم رهبری هستند و قطعا در همه صحنه‌ها این حضور مردم است که می‌تواند نقش باشد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار