رئیس انجمن پین پنگ ناشنوا پیوند اعضا از اهمیت مسابقات المپیک جهان آفریقای جنوبی خبر داد و اظهار داشت: هدف انجمن حضور پر قدرت ملی پوشان در این مسابقات است.

 بایرام پور رئیس انجمن پینگ پنگ ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان انجمن در راستای انتخاب مربیان مجرب و حرفه ای هفته گذشته جلسه ای برگزار کرده اند و در جلسه مذکور 3 مربی برای حضور در تیم ملی تینس ناشنوایان و پیوند اعضا پس از بحث و تبادل اعضای کادر فنی انتخاب شدند البته قرار است از این 3 مربی فقط 2 نفر انتخاب شوند بنابراین در آینده نزدیک نفرات نهایی انتخاب معرفی می شوند.

وی ادامه داد: به عنوان رئیس انجمن فقط خواهان حضور مربی در تیم ملی هستم به هیچ عنوان در شرایط ملی تصمیم به انتخاب فردی در سمت مربیگری تیم را ندارم. مسابقات المپیک و جهان 2013 برای انجمن از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین برای حضور پر قدرت و کسب مقام در این رویداد مهم ارزش یابد با حوصله و با تدبیر کامل تصمیم گیری کنیم.

بایرام پور تصریح کرد: برنامه های تیم ملی پینگ پنگ ناشنوا پیوند اعضا تدوین شده است، دوشنبه هفته جاری برنامه ها را به فدراسیون ارائه می دهیم تا سه شنبه که جلسه کمیته فنی فدراسیون ناشنوا و پیوند اعضا و بیماران خاص برگزار می شود کلیات برنامه تیم ملی پینگ پنگ را مشخص کنیم.

وی افزود: انجمن پینگ پنگ ناشنوا پیوند اعضا خواهان برگزاری اردوهای داخلی در مناطق مختلف کشور است از این رو اردوهای تیم ملی به غیر از استان تهران در سایر شهرهای کشور که دارای شرایط آب و هوایی مناسب است برگزار می شود.

رئیس انجمن ادامه داد: انجمن برای ارتقاء سطح فنی ملی پوشان و حضور پر قدرت در مسابقات برون مرزی خواهان استفاده از محبوب ترین مربیان در تیم ملی است بنابراین در انتخاب و گزینش مربیان با دقت عمل می کنیم و تمام تلاش خود را بکار می گیریم.

بایرام پور تصریح کرد: اردوهای تیم ملی ناشنوا پیوند اعضا بصورت مشترک و بدون فاصله زمانی برگزار می شود. زمان زیاد بین برپایی 2 اردو باعث می شود تمرینات و برنامه های اردوهای قبلی و کسب نتیجه باشد./آق

برچسب ها: اهمیت ، اعضا ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار