دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در سخنرانی پایان راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در بندرعباس سلام مقام معظم رهبری را به ساحل نشینان هرمزگانی ابلاغ کرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس سردار سرلشکر سید یحیی رحیم‌صفوی از حضور مقتدرانه حضور مردم هرمزگان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد و افزود : شمامردم هرمزگان حافظان خلیج فارس و تنگه هرمز هستید و با اقتدار جلوی دشمنان ایستادگی می کنید.

وی با اشاره به فشار های اقتصادی و تحریم های دشمنان علیه مردم ایران اسلامی افزود: این فشارها نتوانسته جلوی حضور پرشور و گسترده مردم را در راهپیمایی بزرگ یوم الله 22 بهمن بگیرد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا روحیه ظلم ستیزی مردم را ستودنی خواند و گفت : بیگانگان امروز متوجه شده اند که ملت ایران درتمام این 34 سال با استقامت دربرابر تمام مشکلات از اصل نظام پاسداری کرده اندو این استقامت همچنان ادامه دارد.

سردار سرلشکر سید یحیی رحیم‌صفوی در ادامه به بیدار ی اسلامی در شمال آفریقا و غرب آسیا اشاره کرد و گفت : ثمره انقلاب اسلامی ایران و مجاهدت های مردم شریف ایران امروز در مصر ، یمن ،بحرین و لیبی دیده می شود .

وی گفت : هدایت های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبری خردمندانه حضرت آیت الله امام خامنه ای موجب بیداری هرچه بیشتر مسلمانان و الگو برداری آنها از انقلاب اسلامی ایران شده است .

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا افزود : مقاومت مردم غزه وحزب اله لبنان در برابر دشمن صهیونیستی از دیگر مصدایق این رهنمودها و الگو برداری از انقلاب ایران است .

سردار سرلشکر سید یحیی رحیم‌صفوی گفت : بنا براذعان مقامات آمریکایی تا سال 2030 جهان ،از نظر سیاسی و اقتصادی جهانی چند قطبی خواهد شد و قدرت از غرب عالم به تمام دنیا منتقل و سیطره استکبار جهانی پرچیده خواهد شد ./ب

برچسب ها: صفوی ، راهپیمایی ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.