فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مردم بخش کوهستانی لاریجان از ارتفاعات دماوند در سالروز آغاز سی و چهارمین بهار آزادی بلند شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران، مراسم راهپیمایی 22 بهمن سال 1391 مردم بخش لاریجان از مقابل پمپ بنزین وانا تا اداره آموزش و پرورش این بخش همانند سال‌های گذشته با شکوه و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مردم انقلابی بخش لاریجان آمل در این مراسم با حمل پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی و تمثال مبارک مقام معظم رهبری وامام راحل مسیرهای راهپیمایی را طی کردند.

راهپیمایان لاریجانی در طول مسیر راهپیمایی با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از اقدام های یکجانبه استکبار علیه ایران ابراز کردند.

مردم لاریجان آمل با وجود سردی هوا در این بخش کوهستانی آمده‌آند تا وحدت و همدلی خود را به همه جهانیان نشان دهند و بگویند که هرگز از پشتیبانی نظام و انقلاب دست بر نمی‌دارند.

بخشدارلاریجان گفت: مردم این بخش در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه نشان دادند پس از گذشت 34 سال همچنان از ارزش‌های اسلامی و ایرانی خود دفاع می‌کنند و اجازه دخالت در امور را بیگانگان نمی‌دهند.

ولی محمد فضلی افزود: زن، پیر، جوان، کودک و نوجوان از ساعات نخستین روز با حضور در محل تعیین شده برای تجمع و آغاز راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور داشتند و فریادهای مرگ بر آمریکا آنان غرور آفرین بود./ب

برچسب ها: فریاد ، مرگ ، آمریکای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.