وزیر آموزش و پرورش اساس تغییر و اصلاح نظام آموزشی کشور را امور تربیتی و پرورشی توصیف کرد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران، حمید رضا حاجی بابایی گفت: نتایج و ثمرات طرح های تحولی آموزش وپرورش در سال های آینده نمایان خواهد شد.

وی با اعلام اینکه دانشگاه فرهنگیان با عنایت ویژه مقام معظم رهبری راه اندازی شد، افزود: 25 هزار دانشجو از طریق آزمون سراسری وارد این دانشگاه شدند و 31 هزار معلم برای ارتقا مدرک تحصیلی خود در این دانشگاه تحصیل خواهند کرد.

حاجی بابایی با بیان اینکه نظام جدید آموزشی با لطف و همراهی فرهنگیان در سال تحصیلی جاری مستقر شد تصریح کرد اساس تغییر و اصلاح نظام آموزشی کشور یک کارتربیتی و پرورشی است و در این راستا 60 هزار کلاس درس جدید ایجاد شد.

وزیر آموزش و پرورش، راه اندازی دانشگاه ویژه برای فرهنگیان را از آرزوهای دیرینه خود توصیف کرد.

حاجی بابایی در نشست صمیمی با هزار فرهنگی شهرستان بابل در مجتمع ورزشی بهار این شهرستان با اعلام اینکه نتایج اقدامات تحولی آموزش و پرورش درآینده مشخص خواهد شد افزود: راه اندازی دانشگاه فرهنگیان یکی از اقدامات تحولی آموزش وپرورش است که نتایج و ثمرات آن در آینده مشخص خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای راه اندازی این دانشگاه سه سال کار شبانه روزی و طاقت فرسا در کشور صورت گرفت تا در نهایت 64 پردیس دانشگاهی برای پذیرش 25 هزار دانشجوی متعهد به خدمت در بهمن ماه 91 آماده شد ./س

برچسب ها: کشور ، تربیتی ، پرورشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.