رئیس کمیته ترامپولین گفت: برترین های ترامپولین کشور برای آخرین بار در سال 91 اردونشین می شوند.

حبیب نوظهوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: با تمام هئیت های استانی فراخوان دادیم که ورزشکاران ترمپولین کار خود را تمام رده های سنی برای برگزای آزمون آمادگی ورزشکاران 24 بهمن ماه به تبریز اعزام کنند تا پس از برگزاری این آزمون برترین های کشوری برگزیده شوند.

وی ادامه داد: پس از برگزاری این آزمون، بلافاصله اردوی تیم ملی از 25 تا 28 بهمن ماه جاری در 4 رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی پایتخت برگزار می شودو

نوظهوری با بیان اینکه برگزاری اردو به دلیل بررسی وضعیت ملی پوشان است، گفت: حدود 3 ماه است که ملی پوشان در اردوها نبوده اند و به عنوان آخرین مرحله اردوی سال 91 این اردو را برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: از طرف دیگر ممکن است اوایل سال آینده مسابقه ای در پیش رو باشد که از این طریق ملی پوشان آخرین آمادگی های خود را از این طریق کسب می کنند.
رئیس کمیته ترامپولین تصریح کرد: از تمام کشور 5 مربی را از شهرهای چهار محال و بختیاری، تبریز، اراک، مازندران و شیراز دعوت کردیم تا از این طریق با تجربه ترین و بهترین مربی  را از لحاظ فنی برای هر رده سنی انتخاب کنیم.

نوظهوری در ادامه افزود: قرار کمیته فنی ترامپولین بر این شده تا  هر رده سنی 2 تیم ملی تشکیل شود و از این طریق رقابت ورزشکاران بیشتر از گذشته شود و امیدوار باشیم که ترامپولین کشور  از پیش رشد پیدا کند.

نوظهوری در خصوص برگزاری مسابقات لیگ اظهار داشت: دور برگشت لیگ اظهار داشت: دور برگشت لیگ اوایل سال آینده در صورتی برگزار می شود که فدراسیون بودجه سال 92 را صرف برگزاری مسابقات معوقه لیگ کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سال گذشته در مسابقات جوانان آسیا ملی پوشان ایرانی رتبه چهارم را به خود اختصاص دادند که این موفقیت آنها انتظارات اهالی ژیمناستیک را بالا برده است و ما برای سال اینده مسئولیت سنگینی داریم و در این راستا تمام تلاش خود را می کنیم تا به روی سکو قرار بگیریم.

برچسب ها: برترین ، اردو ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار