نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: انقلاب اسلامی در طی 34 سال گذشته با هر گونه توطئه دشمن روبرو بوده است و امروز این توطئه از نوع اقتصادی است که شکست خواهد خورد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن شهرستان بجنورد افزود: دشمن حصر اقتصادی را در مقابل ملت ایران ایجاد کرده است همچنان که سایر توطئه دشمنان نتیجه نرسید این توطئه نیز به نتیجه نخواهد رسید و ملت ایران راه خود را ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام عالمی کرد: هر زمان اسلامی حضور مردم را طلبید است این حضور پرشور است.

با بیان اینکه منتظران باید همیشه پر احساس تر و با درک تر از نسل گذشته در صحنه داشته باشند افزود: هر سال که از انقلاب گذشته مردم نسبت به حقیقت و محتوای انقلاب اسلامی باور و تعهداتشان بیشتر شده است.

این انقلاب را ادامه راه انبیاء الهی عنوان و تصریح کرد: در مقابل انبیاء نیز ستمکران و ایادی آنان به مخالفت و مقابله می پرداخته اند که این حرکت در مقابله با انقلاب اسلامی ایران نیز قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه رسیدن وراثت زمین به متقین وعده الهی است افزود: این انقلباب به استعانت پروردگار عالم با صبر و ملت قطعا نتیجه خواهد داد و گسترش می یابد.

وی در ادامه باتقدیر از حضور مردم استان خراسان شمالی در استقبال از رهبر انقلاب این استقبال را بی نظیر دانشت که در تاریخ ثبت خواهد شد./س

برچسب ها: شکست ، توطئه ، استکباری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.