مازندران /

استکبار، از خروش مردم در راهپيمایی 22 بهمن1391 متحیر شد

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: استکبار از خروش حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن متحیر شد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران ، حجت الاسلام ناصر شکریان افزود: جهانیان یکبار دیگر مشاهده کردند که ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی با اتحاد و همدلی، چگونه جبهه استکبار را مات و مبهوت خویش کردند.

وی افزود: بی تردید ما مدیون و وامدار شهدا و خانواده های معظم این شهیدان هستیم، همان ستارگان درخشانی که جان خویش را در جهت پیروزی قیام و حفظ دستاوردهای آن هدیه کردند.

شکریان ادامه داد: مدیون جانبازان سرافرازی هستیم که صحت و سلامت جسم و جان خود را برای حراست از باورهای دینی خالصانه اهداکردند، لذا همه از ما انتظار داشته تا با حضور گرم خود در راهپیمایی 22 بهمن شرکتی فعال داشته باشیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران تصریح کرد: از طرفی دیگر بر اساس تاکید و اطمینان مقام معظم رهبری که فرمودند ملت بزرگ ایران اینبار هم همچون گذشته با حضور یکپارچه خود،جواب استکبار و مرعوبین داخلی را در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داد، ملت ولایت باور بمنظور تقویت جایگاه رفیع ولایت فقیه و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور خود در راهپیمائی موجب یاس و نومیدی دشمنان اسلام و انقلاب شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه استکبار همیشه در ارزیابی خود نسبت به شناخت ملت بزرگ ایران دچار اشتباه و سردرگمی می گردد، اظهار داشت: این بار استکبار جهانی اشتباهات گذشته خود را تکرار کرده است.

شکریان افزود: ملت بزرگ ایران با حضور بی نظیر خود همه دنیا را مات و مبهوت ولایت باوری خویش خواهد کرد و مهم تر اینکه حرکت ملت و اطاعت پذیری از امر رهبر و مولای خود می تواند اتمام حجتی بر مسئولان کشور باشد./س

برچسب ها: خروش ، مردم ، راهپمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.