پیشکسوت استقلال گفت: من خطاب به کسانی که می گویند اگر بر علیه مسئولان استقلال صحبت کنی اتفاقی برایت می افتد می گویم این تهدیدها را نمی ترساند.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: آقایانی که مدعی هستند اتفاقاتی که در استقلال افتاد و یک هوادار مورد ضرب و شتم قرار گرفت افتخار خود می دانند، می گویم استقلال به دسته دوم می رفت بهتر بود تا این اتفاقات ناخوشایند بیافتد و ای کاش نام فرهنگی را از باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال بر می داشتند.

وی اضافه کرد: استقلال جایگاهی را که پرسپولیس دارد در خواب هم نمی تواند ببیند. پرسپولیس مدیریتی دارد که در حال ساختن یک باشگاه حرفه ایست. آقای رویانیان پیشکسوت های پرسپولیس را جمع کرده و از کسی چند ماه در این تیم بازی کرده تا کسانی که سالها توپ زده اند را از مزایا بهره مند کرده است ولی باشگاه استقلال هیچ اهمیتی برای پیشکسوتان خود قائل نیست. باشگاه پرسپولیس در نقاط مختلف دنیا شرکت تاسیس می کند. آکادمی های مشترک با دیگر باشگاهها تاسیس می کند ولی آقایان فقط به دنبال القاب دینوی هستند.
 
من خطاب به کسانی که می گویند صحبت کنی اتفاقی برایت می افتد می گویم  هنوز چاقوئی که در بدنم فرو رود ساخته نشده است و حرف حق را  همیشه می زنم.

وی ادامه داد: استقلال با این شرایط هیچ  آینده ای ندارد چون آکادمی جوانان این تیم تعطیل است و برای فوتبال استقلال استعدادی پرورش داده نمی شود./آق
برچسب ها: به ، دسته ، وم ، رود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
سجاد
۲۱:۲۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
راست ميگه
آخرین اخبار