همزمان با سراسر کشور از نخستین ساعات روز '22 بهمن ماه آحاد مردم شهر رودهن و شهرک ها و روستاهای تابعه از زن و مرد، پیر و جوان با در دست داشتن پرچمهای سه رنگ ایران و عكسهای بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی 'خمینی كبیر' و خلف صالحش 'حضرت آیت الله العظمی خامنه ای' به خیابانها آمده اند تا بار دیگر حماسه آزادگی، پایمردی و ایستادگی خود را در برابر مستكبرین عالم به نمایش گذارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن / همچنین مردم ما آمده اند تا بار دیگر در همایشی مردمی ماهیت فرهنگی و انسانی انقلاب اسلامی را ابلاغ كنند و با حضور با شکوه خود نشان دهند یكپارچه و متحد پاسدار حریم سرزمین ولایتمدار ایران اسلامی هستند و در برابر كوچكترین حركت خام اندیشانه دشمنان انسانیت و آزادگی، بیدار و هوشیار تا مرز شهادت آماده جانفشانی در ركاب رهبری و تداوم بخش آرمانهای انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین توسلی امام جمعه رودهن و پردیس در این راهپیمایی به خبرنگار ما گفت: امروز شکوه پایداری و بیداری مردم عزیز ایران اسلامی با ندای" الله اکبر " به جهانیان بویژه استکبار ثابت شد.

بخشدار رودهن در جمع راهپیمایان بزرگ 22 بهمن با اشاره به اینکه افتخار می كنم كه خدمتگزار مردم همیشه در صحنه بخش رودهن هستم گفت: انقلاب اسلامی ایران، بزرگترین نعمت الهی است كه خداوند به مردم ایران عطا كرده است.

رضا طاهر خانی گفت: تنها وحدت و همدلی بین آحاد جامعه و مسئولان توانسته تا به امروز ایران اسلامی را از گزند بدخواهان و استکبار حفظ کند و دشمنان ما بدانند که با هیچ وسیله و با هیچ حربه ایی نمی توانند ایمان و وحدت این مردم ولایی را از بین ببرند.

حمید محرمی شهردار رودهن در این مراسم با شکوه گفت: آحاد مختلف ملت ایران با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب را یكبار دیگر خنثی می كنند و مشت محكمی به دهان استكبار جهانی خواهند زد.

همچنین بهنام شکری رئیس شورای اسلامی شهر رودهن نیز گفت: انقلاب امام خمینی که امروز 34 سال از عمر با برکت آن می گذرد امروز در تمام دنیا تاثیر گذاشته که می توان به نمونه های بارز آن در کشورهای عربی منطقه خاورمیانه اشاره کرد.

سرهنگ حسن مرشدی فرمانده سپاه پاسداران رودهن گفت: خیزش ها ، اهداف ، خواسته ها و آرمان های امام و انقلاب اسلامی همه در جهت و راستای پیاده كردن تعالیم و احكام اسلامی بوده است.

در پایان مراسم نیز ضمن قرائت قطعنامه پرچم کشور آمریکا به آتش کشیده شد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.