نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: کارهای فرهنگی اگر نوآورانه باشند تأثیرگذار خواهند بود و همچنین ضامن ماندگاری و پویایی جشن های انقلاب اسلامی، مردمی بودن آن می باشد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از ستاد اطلاع رسانی ویژه برنامه های «چله انقلاب اسلامی»، حجت الاسلام محمد حسین حسین زاده بحرینی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه مجموعه کارهایی که امروز برای پاسداشت انقلاب اسلامی ایران انجام می‌شود، ارزشمند است، اظهار داشت: کارهای فرهنگی اگر نوآورانه باشد تأثیر گذار خواهد بود.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: شنیدن واقعیت های جامعه آمریکا از زبان شهروندان این کشور تأثیرات مثبت و زیادی بر جوانان و نوجوانان ما خواهد داشت و آنها متوجه خواهند شد که در داخل جامعه آمریکا چه اتفاقاتی به وقوع می پیوندد.
وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های چله انقلاب اسلامی یک حرکت هوشمندانه است، افزود:برگزاری همایش و نمایشگاه در بیان معرفی واقعیت های جامعه آمریکا موثر خواهد بود.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در کنار برگزاری جشن های دهه فجر توسط ارگان های دولتی، جشن های مردمی نیز باید بیش از پیش صورت گیرد.
وی با بیان اینکه ما اگر بخواهیم پیام های جدی و مهم را در تاریخ ماندگار کنیم، نیازمند تلفیق آن با هنر هستیم، اذعان داشت: اگر بهترین پیام ها را در قالب هنر نرود، آن پیام اثرگذاری خود را از دست خواهد داد./س

برچسب ها: نماینده ، مردم ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.