در سالروز آغاز سی و چهار مین بهار آزادی مردم زنجان بار دیگر با شکوه‌تر از گذشته در راهپیمایی" 22 بهمن 1391 " حضور دارند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مراسم راهپیمایی" 22 بهمن سال 1391 "مردم زنجان از دقایقی قبل از میدان چهارراه امیرکبیر این شهر آغاز شده است.

مراسم راهپیمایی امسال مردم زنجان همانند سال‌های گذشته با شکوه و با حضور اقشار مختلف مردم در حال برگزاری است و با وجود اینکه دقایقی از آغاز راهپیمایی می‌گذرد، اما لحظه به لحظه به تعداد راهپیمایان زنجان افزوده می‌شود.

در پیشاپیش راهپیمایان زنجانی آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان و محمد رئوفی‌نژاد استاندار زنجان و دیگر مسئولان استان در حرکت هستند.

بر این اساس امروز زن و مرد، دانشجو و دانش‌آموز، استاد و معلم، کارمند و کارگر، بازاری و روحانی و همه و همه آمده‌اند تا اعلام کنند که همچنان در پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌اند.

مردم پایتخت شور و شعور حسینی آمده‌اند تا به دشمنان نظام و انقلاب اعلام کنند که آرزویشان در ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مردم را به گور خواهد برد.

مردم زنجان آمده‌آند تا وحدت و همدلی خود را به همه جهانیان نشان دهند و بگویند که هرگز از پشتیبانی نظام و انقلاب دست بر نمی‌دارند.

مردم زنجان آمده‌اند تا اطاعت و ولایت‌مداری خود را از رهبر معظم انقلاب اعلام و به دشمنان نظام و انقلاب و بد خواهان بگویند که آرزوی آنها در ایجاد فاصله بین رهبر و ملت ایران شکست خورده است.

مردم استان زنجان با وحدت و همدلی خود آمده‌اند تا به مسئولان اعلام کنند که وحدت و همدلی زمینه ساز ساختن ایرانی آباد و مستقل است.

مردم جای استان همیشه در صحنه آمده‌اند تا بگویند که همیشه هستند و خواهند بود و اجازه توطئه‌ را به دشمنان نخواهند داد./ج1

برچسب ها: آزادی ، همدل ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.