مهدي غضنفري در پيامي به مجموعه صنعت، معدن و تجارت کشور اقتدار، صلابت و عزت ميهن اسلامي و ملت شريف ايران را در گرو پايمردي و تأسي از انديشه هاي تابناک بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران دانست.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مهدي غضنفري وزير صنعت، معدن و تجارت همزمان با روز 22 بهمن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران اعلام کرد: انقلاب اسلامي ايران منظومه‌اي است فراگير كه با الهام از احكام و آموزه‌هاي ديني، سعادت و تكامل فرد و جامعه را هدف نهايي خود قرار داده است. نقش و جايگاه «اسلام اصيل»، «وحدت كلمه»، «رهبري» و حضور بي‌نظير «مردم» در اضمحلال رژيم وابسته ستم شاهي و برپايي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از افتخارآميزترين ويژگي‌هاي انقلاب اسلامي ايران است.  
تاريخ درخشان انقلاب اسلامي ايران گواه اين مدعاست كه نظام مردمي جمهوري اسلامي ايران در پرتو راهبردهاي مبتني بر آرمان الهي امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب، دستاوردهاي قابل توجهي را براي ملت و كشور به همراه داشته است.  

رفع سلطه در تمامي زمينه‌ها، استقلال، آزادي و پيشرفت‌هاي شگرف سياسي، اجتماعي و توفيقات غيرقابل انكار در عرصه‌هاي علمي و فناوري و ايستادگي در برابر كشورهاي سلطه‌طلب از جمله اين موارد است.
در سي و چهارمين فجر انقلاب اسلامي ايران كماكان اقتدار، صلابت و عزت ميهن اسلامي و ملت شريف ايران در گرو پايمردي و تأسي از انديشه‌هاي تابناك بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران است و از اين رو بدخواهان و دشمنان درصدد آن هستند تا ميراث بزرگ و مكتب متعالي معمار بزرگ انقلاب اسلامي را كه مانع اصلي براي تحقق منافع سلطه‌طلبانه آنان است، تحريف و از خاطره نسل‌هاي جديد بزدايند، غافل از آنكه دستاوردهاي امام راحل (ره) همچون چراغي فروزان همواره در منظر ملت خداجوي ايران و جهان ماندگار خواهد بود. اينك كه در پرتو الطاف الهي، انقلاب شكوهمند اسلامي ايران در سي و چهارمين سالگرد آن با حمايت و وفاداري ملت عزيز ايران بر قله مقاومت و سربلندي ايستاده است، اقتدار و صلابت ماندگار آن جز در پيروي از مسيري كه امام راحل (ره) ترسيم نموده است و اكنون تحت هدايت مدبرانه و راهبري حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب قرار دارد، متصور نيست و بر ماست كه در دهه چهارم از حيات اصيل و هدفمند انقلاب اسلامي با مجاهدت و تشريك مساعي، سازندگي، معنويت و همدلي روزافزون، انقلاب اسلامي ايران را هرچه بيشتر به عنوان يك نظام توسعه‌يافته به جهانيان معرفي نمائيم.

در سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، ياد و خاطره‌ شهيدان و ايثارگران را گرامي داشته و با تجديد پيمان با آرمانهاي متعالي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، سرافرازي و سربلندي روزافزون ملت مسلمان ايران را در تمامي عرصه‌ها از خداوند قادر مسالت مي‌نمايم./س
برچسب ها: صنعت ، معدن ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار