نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2012 آمریکا با اشاره به دستاورد های علمی ایران در چند سال اخیر گفت: با وجود تحریم های جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران، دستاورد های علمی این کشور برای جهانیان باورنکردنی است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از ستاد اطلاع رسانی ویژه برنامه های «چله انقلاب اسلامی»، مرلین میلر در همایش و گردهمایی «رویای آمریکایی» ویژه دانش آموزان مشهدی با اشاره به فشارهای بین المللی به جمهوری اسلامی ایران و وجود تحریم در حوزه های مختلف، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره و به ویژه در سال های اخیر تحت فشار غرب و استکبار جهانی است، اما این فشارها همواره ظاهری بوده و در حقیقت برنده واقعی این جریانات سیاسی، انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه های مختلف است.
وی خطاب به دانش آموزان ایرانی به عنوان آینده سازان کشور گفت: نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان کشورشان  بایدبه تلاش های علمی و پیشروی درحوزه های بین المللی ادامه دهند چراکه پیروزی و موفقیت از آن شما تلاشگران است.
این کارگردان آمریکایی با اشاره به وجود تبلیغات مستقیم و غیرمستقیم علیه اسلام و جمهوری اسلامی ایران در رسانه های غربی خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان باید با بینش و تفکری خلاق به مسائل توجه کنند و با تحقیق و بررسی های پیگیرانه حقیقت را بفهمند.
رسانه ها و سیاست غرب تحت سلطه صهیونیست است
نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2012 آمریکا با بیان این که سیاست و رسانه های آمریکایی تحت سلطه مستقیم لابی های صهیونیست هستند، گفت: صهیونیسم جهانی تلاش می کند تا با نفوذ خود بر رسانه های هالیودی افکار و عقاید خانواده های آمریکایی را به سمت امیال خود هدایت کند.
میلر با اشاره به این که هالیود هیچ ارزشی برای عقاید جامعه آمریکا قائل نیست تصریح کرد: امید می رود که با  وجود موج حقیقت جویی که در جوامع غربی رو به رشد دارد، شاهد تغییر این رویه و ساخت فیلم های هالیوودی فارغ از تبلیغات صهیونیستی و بشردوستانه باشیم.
وی که به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری در انتخابات سال 2012آمریکا شرکت کرده است، بیان داشت: با وجود سهم بالای صهیونیست ها در سیاست و اقتصاد آمریکا، اگر ریاست جمهوری آمریکا را به دست می گرفتم تلاش می کردم تا قدرت صهیونیست را در سیاست های آمریکا به حداقل رسانده و حذف کنم.
این کارگردان آمریکایی با اشاره به رخداد بیداری در میان تمام انسان های آزادیخواه جهان به ویژه در غرب، تصریح کرد: یک جریان جدید عدالت خواهی تحت تاثیر جنگ های موجود در میان جوامع غربی در حال شکل گیری است که به سمت یک صلح جهانی برای همه مردم گرایش دارد.
شایان ذکر است ویژه برنامه های «چله انقلاب اسلامی» توسط موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی در دو قالب همایش و نمایشگاه و با موضوعات دست برتر جمهوری اسلامی، ایران هسته ای و رویایی امریکای در سراسر کشور برگزار می شود./س

برچسب ها: نامزد ، انتخابات ، ریاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.