مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه حضور نخبگان بین المللی در جشن های پیروزی انقلاب را فرصتی برای صدور انقلاب دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از ستاد اطلاع رسانی ویژه برنامه های «چله انقلاب اسلامی» سید وحید موسویان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در امتداد انقلاب و راهی برای حفظ ارزش های آن است، گفت: این جشن ها و مراسم ها باعث حفظ هویت انقلاب و اعلام دوباره شاخص های انقلاب در محیط کشور و بین الملل است.

وی در ادامه تصریح کرد: برگزاری جشن در ایام الله دهه فجر به پویایی انقلاب اسلامی و پرداختن به شعائر آن کمک می‌کند و ما می توانیم با عمل به منویات رهبری در راستای استمرار انقلاب و حفظ ارزش های آن برای تحقق عدالت تلاش کنیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه امروز انقلاب در حال گام برداشتن به سوی اهداف اصلی خود است، افزود: انقلاب این روزها در راه تحقق عدالت گام بر می دارد و هر روز به اهدافی که توسط امام(ره) تببین شده نزدیک می شود.

وی با بیان اینکه جنگ نرم با ابراز هنر مدرن در حال انتقال است و هجمه فرهنگی دشمن نیز با هنر مدرن در حال سرایت به جهان است، گفت: ما در سخت افزار رشد خوبی داشته ایم اما هنوز هم با رسیدن به شرایط مطلوب در زمینه هنر و نرم افزار فاصله داریم.

موسویان با بیان این مطلب که ما تاکنون به شکل قابل قبولی موفق به معرفی انقلاب اسلامی در قالب فرهنگ و هنر نشده ایم، خاطرنشان کرد: هنرمندان ما باید بیش از پیش در راستای همگام شدن با انقلاب و دستاوردهای آن حرکت کنند که برگزاری نمایشگاه های هنری «ایران هسته ای» و «رویای آمریکایی» در سطح شهرهای مختلف می تواند آغازگری برای این راه باشد.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از ابزار هنر در راستای انتقال مفاهیم ارزشی و انقلابی به ویژه در میان قشر نوجوان و جوان جامعه، گفت: برگزاری نمایشگاه های هنری و همایش هایی همزمان با مراسم بزرگداشت ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در سطح کشور توسط موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی به عنوان نهادی با دغدغه های فرهنگی می تواند در بهره گیری از ابزار هنر مدرن و گفتمان در رستای فرهنگ سازی و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح جهانی موثر واقع شود.

 

 وی برگزاری برنامه هایی همچون دو همایش «رویای آمریکایی» و «دست برتر» با حضور میهمانان، دانشمندان و شخصیت های بین المللی به خصوص غربی و آمریکایی  توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی  را فرصت مغتنمی برای معرفی انقلاب دانست و افزود: تعامل با نخبگان بین‌المللی و برگزاری جلسات مستمر با آنها یکی نیازهای انقلاب برای امروز است.

این مقام استانی تصریح کرد: حضور دانش آموزان در کنار میهمانان بین المللی آنها را به این باور می رساند که انقلاب گام‌های بلندی را برای جهانی شدن برداشته است و آنها می توانند در صدور انقلاب نقش زیادی داشته باشند.

شایان ذکر است ویژه برنامه های «چله انقلاب اسلامی» توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی در دو قالب همایش و نمایشگاه و با موضوعات دست برترجمهوری اسلامی، ایران هسته ای و رویایی امریکای در سراسر کشور برگزار می شود./س


برچسب ها: امور ، اجتماعی ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.