وزیر ورزش و جوانان گفت:حضور ورزشکاران در کنار ساير اقشار جامعه نشان ميدهد که ميان مردم و انقلتاب پيوندي ناگسستني وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمد عباسی در  راهپیمایی 22بهمن "1391" اظهار داشت: در این ایام به روح مقدس امام و شهدای عزیز درود و صلوات می فرستم که افتخارات و ازادی ها با رشادت های آنان بدست آمد،زيرا انقلاب جمهوري اسلامی ایران درآغازهزاره سوم از انقلاب های منحصر به فردی است که با وجود مشکلات زیاد از جمله جنگ تحمیلی و سایر توطئه های دشمنان پس از گذشت 34 سال هر روز با غرور افرینی های جدید به پیش می رود.

وزير ورزش و امور جوانان تاکيد کرد:ایران همواره پيشتاز منطقه بوده و در المپیک نیز به مقام هفدهم دنيا دست پيدا کرد که این موفقیت ها به یمن انقلاب اسلامی و در سایه رهبری خردمندانه و شجاعت جوانان ایران اسلامی بدست آمد.

وی خاطر نشان کرد:مسرورم که امروز در ميان آحاد مردم ورزشکاران نیز حضور دارند و این مسئله به کل دنيا نشان می دهد که مردم ایران اسلامی از انقلاب جداشدنی نیستند.

وزیر ورزش و امور جوانان افزود:خوشحالم که ورزشکاران ايران اسلامي نيز توانستند بار ديگر با آرمانهاي امام راحل بيعت کنند و قهرماني ديگري را در کارنامه درخشان خود رقم بزنند./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار