عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی به وجود آمدن عزت، غرور، استقلال سیاسی و اجتماعی و رسیدن به آزادی حقیقی بود که نصیب همه مردم شد


 
به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،حجت الاسلام محسن غرویان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تشکیل حکومت اسلامی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم قبل از انقلاب بود که برای آن جوانانی خون خود را در راستای ایجاد نظام اسلامی فدا کردند.

وی بیان داشت: جوانان امروز باید با به خاطر آوردن آثار و برکات انقلاب اسلامی در راستای حفظ این نظام تلاش کرده و اهتمام ویژه‌ای به صیانت از آن داشته باشند.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: مردم با عزت و غرور خود همواره با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را از دسیسه‌های پلید خود ناامید می‌کنند.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود که به سبب اتحاد آحاد مردم و وجود یک رهبر دینی با سایر انقلاب‌هایی که در طول تاریخ رخ داده کاملا متفاوت بوده است.

لزوم پرهیز از مسائل تفرقه برانگیز

حجت الاسلام غرویان ابراز داشت: همه مردم باید با اتحاد و یکپارچگی خود در راهپیمایی 22 بهمن حضوری چشم گیر داشته باشند و مسئولان نیز ضمن همراهی با مردم از مسائل تفرقه برانگیز دوری کنند.

وی عنوان کرد: مسئولان جامعه باید با کنار گذاشتن اختلافات، همواره باید سعی در ایجاد یکپارچگی با هم داشته باشند و اگر این اتفاق نیفتد دشمن از رفتارهای غیر اخلاقی آنان سوء استفاده خواهد کرد.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری تصریح کرد: تحریم‌ها و محاصره‌های اقتصادی خارج، همواره در طول تاریخ به شکل‌های مختلف از سوی دشمن بر مردم حاکم بود و در این شرایط باید با عزمی راسخ در مسیر انقلاب حرکت کرده و از رفتارهایی که ممکن است دشمن را خوشحال کند پرهیز کرد.

وی اضافه کرد: امروز دشمن چشم به کشورهای اسلامی بسته است و دسیسه‌هایی علیه مسلمانان در ذهن خود می‌پرورد که حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت سنگینی بر دهان دشمن می‌زند و همچون سال‌های گذشته با حضور خود دشمنان را ناامید می‌کند./ک

 

برچسب ها: مردم ، تفرقه ، اخلاقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.