امام جمعه ابرکوه، امام خمینی (ره) را طلایی‌ترین تیتر مناسبت‌های گرامیداشت دهه فجر خواند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در جمع نیروهای مسلح شهرستان ابرکوه اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام به عنوان پیشوای بزرگ فجرآفرینان، باید طلایی‌ترین تیتر در بزرگداشت مناسبت‌های دهه فجر باشد.

وی افزود: اگر هر ساله خاطرات ماندگار جریان انقلاب در دهه فجر بازگو و یادآوری می‌شود به اعتبار توصیه قرآن مجید است که فرموده است: "فذکرهم بایام الله" و همواره باید این مناسبت‌های الهی را به مردم متذکر شویم تا خاطره تلخ دوران حاکمیت ظلمت و جهالت شاهنشاهی سینه به سینه نقل شود.

حسینی ادامه داد: در آن دوران تیرگی و تباهی، سرمایه‌های فکری، علمی، انسانی و استعدادها و توانمندی‌های ابتکاری و هویت اصلی ملی و مذهبی جامعه ما به باتلاق خفت، مذلت و مرداب متعفن حقارت کشانده شده بود و زندگی در بیغوله‌ها و حرمانکده‌ها، سهم بخش عظیم جامعه بود که از ابتدایی‌ترین حقوق معیشت بی‌بهره بودند.

وی افزود: در آن دوران، چرا گفتن به رژیم، جرمی نابخشودنی بود و فکر و فرهنگ و ایده و عقیده ما مرعوب فرنگ مسلکی و غرب گرایی شده بود و سرانجام لطف الهی شامل شد و انقلاب اسلامی با دم مسیحایی و عصای موسوی مشکات منیری شد که در قلب ظلمت درخشید و راه سعادت و عزت و آزادگی را برای بشریت روشن کرد و  نور بیداری اسلامی الهام گرفته از این انقلاب، با تلالوی بی‌کرانش کران تا کران جهان را پرفروغ ساخت.

حسینی گفت: نظام اسلامی مولود انقلاب است و با بهره‌گیری از استقلال، آزادی و حکومت اسلامی، نماد عینی از خواسته ملت شد، نظامی که بدون تکیه بر سلاح و فشار و با تکیه بر ایمان و اعتقادات مردم شکل گرفته و استمرار می‌یابد.

وی افزود: طلایه‌داری این نظام را نیز ولی‌فقیه جامع الشرایط، مدیر، مدبر، شجاع و بصیر و آگاه به شرایط و مقتضیات زمان بر عهده دارد که بزرگترین ثمره انقلاب است.

حسینی تأکید کرد: طبیعی است که در چنین نظامی، جایگاه نیروهای مسلح، جایگاه مهر و عطوفت و رافت دینی و اجتماعی باشد و مردم قلبا به آنان علاقمند باشند و بالاترین افتخار نیروهای مسلح نیز فرمانده کل قوا بودن ایشان باشد./ج1

برچسب ها: امام خمینی ، نظام ، ظلمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.