قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت:شنیدن واقعیت های جامعه آمریکا از زبان میهمانان خارجی چهره واقعی استکبار را برای جوانان ما آشکار می کند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از ستاد اطلاع رسانی ویژه برنامه های «چله انقلاب اسلامی»،سید احمد علوی در حاشیه همایش «دست برتر» در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه برگزاری چنین همایش هایی با حضور میهمانان آمریکایی و جوانان ایرانی کار بسیار نو و ابتکاری جدید است، اظهار داشت: بیان و واقعیت های جامعه آمریکا توسط افرادی که تابعیت آن کشور را دارند، تأثیر مثبتی بر آشنایی جوانان ما با این کشور خواهد داشت.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه تصریح کرد: معمولا رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی تلاش می کنند تا جوامع خود را نوع دیگری نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه آنها همواره در تلاش هستند تا خود را یک کشور نمونه از نظر حقوق بشر و مسائل مختلف به دنیا القا کنند، افزود: اما امروز ما دیدیم افرادی که از شخصیت های علمی و سیاسی آن جامعه هستند در پاسخ به سئوالات جوانان ما پرده از واقیعت‌های آن جامعه برداشتند.

علوی خاطرنشان کرد: این گفته ها در تقابل و تضاد با آن چیزی است که در رسانه های خارجی و صهیونیستی منتشر می شوند و دانستن این واقعیت ها برای جوانان ما بسیار خوب خواهد بود.

وی ادامه داد: به گفته شهروندان و صاحب نظران آمریکایی، امروز زن در جامعه آمریکا به عنوان ابزار است و نقش کمی در سیستم های سیاسی، اجتماعی و فکری دارد، خوشبخت نشان دادن زن در جوامع غربی به خصوص آمریکا بازی رسانه های غربی است.

علوی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی که در آستان قدس رضوی با نظارت تولیت عظمی انجام شد، مهمترین کار ما کار فرهنگی است، گفت: این کار فرهنگی در ابعاد و زمینه های مختلف در آستان قدس انجام می شود.

وی انجام کارهای فرهنگی آستان قدس رضوی را در قالب موسسات پژوهشی، آموزشی و انتشاراتی دانست و ادامه داد: موسساتی هم مانند موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی در آستان قدس رضوی وظیفه انجام کار فرهنگی با محوریت جوانان را برعهده دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همایش دست برتر بسیار خوب برگزار شد و دیدیم که در این همایش جوانان مختلفی حضور داشتند و با واقعیت‌های جامعه آمریکا از نزدیک آشنا شدند.

قائم مقام آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه نوع فعالیت های فرهنگی ما منحصر به مشهد و کشور ایران نیست و بخش عمده ای از فعالیت های و کارهای پژوهشی ما به کشورهای جهان اسلام صادر می شود، افزود: بخشی از زائرانی که به مشهد مقدس مشرف می شوند در واحد بین الملل حرم مطهر رضوی با معارف اسلامی آشنا می شوند.

شایان ذکر است ویژه برنامه های «چله انقلاب اسلامی» توسط موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی در دو قالب همایش و نمایشگاه و با موضوعات دست برتر جمهوری اسلامی، ایران هسته ای و رویایی امریکای در سراسر کشور برگزار می شود.


برچسب ها: قائم ، مقام ، تولیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.