برند محبوب آلمانی با هجمه‌ای از شایعات درباره نسل جدید شاسی‌بلند زیبای خود X6 روبه‌رو شده است. سایت‌های مختلف خودرویی طراحی مدل آینده این خودرو را بر اساس حدس و گمان منتشر کرده‌اند.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از بازار خبر ؛ مهندسان ب‌ام‌و به X6 صفت شاسی‌بلند کوپه را داده‌اند. طراحی برجسته و عضلانی این خودرو یکی از ناب‌ترین ایده‌ها در بین هم‌کلاسانش بود.


سایت AutoCar به عنوان یکی از منابع معتبر در حوزه خودرو اعلام کرده است که نسل جدید این خودرو از نظر وزنی سبک‌تر و از نظر چهره کاملاً اسپرت‌تر است. کارشناسان بر این باورند که مدل 2015 X6 تا حدودی صفات طراحی نسل سوم X5 را به ارث خواهد برد.


پیش‌بینی می‌شود مدل جدید با چهره‌ای خشن‌تر و جسورانه‌تر راهی بازار شود. ب‌ام‌و پیش‌تر گفته بود که مدل بعدی X6 از نظر ابعاد نیز کمی بزرگ‌تر از نسخه‌های قبلی‌اش است. احتمال آن می‌رود که برای طراحی ساختار جدید از پلت‌فرم سواری چهار درب سری 5 استفاده شود.


اطلاعاتی در دست است که نشان می‌دهد موتور این شاسی‌بلند دارای 4.4 لیتر حجم و با دو مکنده توربوشارژر خواهد بود.

سایت‌های مختلف طراحی، ایده‌های خود را درباره X6 2015 توسط برنامه‌های گرافیکی پیاده کرده‌اند. به طور حتم مدل جدیدی شبیه یکی از این مدل‌ها خواهد بود. نظر شما چیست؟


 

 

 
 

 
 

 
 

طراحی X6 فعلی موجود در بازار
 


برچسب ها: کوپه ، ب ام و ، خودرو ، المان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار