مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از شرکت گردشگران خارجی استان یزد در راهپیمایی 22 بهمن به دعوت از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، سید حسن حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای نخستین بار از گردشگران خارجی برای شرکت در جشن بهار انقلاب دعوت به عمل آمده است تا همگام با مردم دارالعباده یزد در این جشن شرکت کنند.

حسینی با توجه به اینکه حضور گردشگران خارجی در راهپیمایی 22 بهمن با هماهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد و خانه فرهنگ اسلام و ایران انجام گرفته است، عنوان کرد: با حضور این گردشگران شاهد صدور بیش از پیش انقلاب اسلامی به مردم خداجو و آزادی‌خواه دیگر کشورهای مستبد جهان خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد همچنین از راه‌ اندازی چهار غرفه فرهنگی ورزشی برای پذیرایی از راهپیمایان در مسیر راهپیمایی خبر داد.

تصویری از راهپیمایی 22 بهمن سال 90 در یزد

حسینی بیان داشت: این چهار غرفه در میدان بعثت مستقر می ‌شوند و محصولات فرهنگی نظیر سربند، لوح فشرده از سرودهای انقلابی و پوسترهای راهپیمایی به همراه پرچم را بین راهپیمایان توزیع می‌کنند.

وی همچنین از نصب بنر در مسیر راهپیمایان برای ثبت دل نوشته‌های انقلابی مردم خبر داد و گفت: به منظور ثبت خاطرات مردمی و احساسات عموم اقشار جامعه در سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی این تابلوها در مسیر راهپیمایان نصب می‌شود.

وی ارائه بادکنک به دانش آموزان، نقاشی بر روی صورت کودکان و پذیرایی از راهپیمایان را از دیگر برنامه‌های روز جشن 22 بهمن در یزد برشمرد.

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد همچنین در اطلاعیه ای مردم یزد را به شرکت در راهپیمایی دعوت کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: ملت با بصیرت ایران اسلامی در سه دهه گذشته با حضور مؤثر خود در همه عرصه های ملی از رهبر و حکومت خود حمایت کردند و خط بطلان بر همه دسیسه ها و توطئه های نظام و انقلاب کشیدند.

و اینک پس از گذشت 34 سال حماسه آفرینی ملت ایران در برابر قدرت های شرق و غرب حساسیت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن که نشان از وحدت و همدلی ملت و حمایت از ولایت مطلقه فقیه است، صد چندان شده چرا که ملت ایران در طول بیش از سه دهه همه تئوریسین ها و فتنه گران وابسته شرق و غرب را در هم کوبیده است و اکنون که شاهد رشد بیداری اسلامی در منطقه هستیم انقلاب اسلامی ایران الگویی برای دیگر کشورهای مسلمان منطقه شده است که خود زمینه دشمنی دو چندان مستکبران را علیه نظام فراهم آورده است.

تصویری از راهپیمایی 22 بهمن سال 90 در یزد

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد هم به سهم خود از همه مردم شریف و شهیدپرور دارالعباده یزد دعوت می کند با حضور پر شور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ندای رهبر خویش را لبیک گویند و تجدید میثاقی دوباره با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

بی تردید فریادهای ضد استکباری مردم دارالعباده در فضای شهر طنین انداز می شود و گوشه ای از خشم و انزجار ملت ایران را به گوش جهانیان می رساند، باشد که شاهد رشد و اعتلای بیش از پیش ملت ایران باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.