رشته هایی که هم چنان چشم انتظار توجه سرخابی ها هستند!

باشگاه های سرخابی از آن دست باشگاه های پرهواداری هستند که به صورت نسبی وضعیت مالی بهتری نسبت به دیگران دارند و همین قضیه باعث می شود تا رشته های ورزشی مختلف از این باشگاه توجه و سایه حمایتی بخواهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تنها بخشی از فعالیت های باشگاه های فرهنگی ورزشی سرخابی هستند، در کنار فوتبال رشته های دیگری نیز در این باشگاه های پرطرفدار حضور دارند.

در میان رشته های ورزش کشور چندی پیش فدراسیون اسکی کشور پیش از آغاز لیگ بین المللی اسکی خود، از باشگاه های بزرگ از جمله پرسپولیس و استقلال دعوت کرد که تیم اسکی تشکیل دهند و به صورت رایگان در مسابقات لیگ حضور پیدا کنند.
 
مدتی نگذشت که مسئولان فدراسیون بوکس کشور نیز در همین زمینه تصمیم گرفت تا از تیم های سرخابی دعوت کند تا با تشکیل تیم بوکس، باعث شوند لیگ سه تیم  به 4 یا 5 تیم ارتقا پیدا کند و امکان برگزاری اش فراهم شود. در همین راستا مسئولان این 2 فدراسیون طی روزهای گذشته مکاتباتی با مدیران سرخابی داشته اند.

در هر دو رشته علی فتح اله زاده مدیر عامل تیم استقلال یک چراغ سبز نسبی نشان داده است ولی هنوز به صورت رسمی و قطعی شاهد تشکیل تیمی نبوده ایم.

از آن جایی که بودجه فدراسیون هایی نظیر بوکس و اسکی بسیار ناچیز است حضور سرخابی ها در این رشته های ورزشی می تواند زمینه ساز رشد و توسعه آنها باشد.

از طرف دیگر باشگاه های سرخابی هواداران زیادی دارند همین هواداران باعث جذابیت و شور و نشاط بخشیدن به رشته های دیگر می شود.

رقابت هایی تحت چارچوب داربی حتی می تواند در رشته هایی نظیر بوکس و اسکی میان سرخابی ها برگزار شود.
 
هزینه تشکیل یک تیم در این رشته ها حتی به اندازه یک پنجم قرار داد یک بازیکن لیگ برتر فوتبال هم نمی شود اما تا حد زیادی می تواند به توسعه قهرمانی و کشف استعداد در رشته های دیگر بیانجامد.

بنابراین بد نیست سرخابی ها در کنار دغدغه های خاص این روزهای خود نیم نگاهی هم به رشته هایی داشته باشند که با کوچکترین کمک این باشگاه ها، پیشرفت شایانی به خود می بینند./مح



برچسب ها: باشگاه های ، سرخابی ، همین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار