وزیر ورزش و جوانان گفت:حضور ورزشکاران در کنار ساير اقشار جامعه نشان ميدهد که ميان مردم و انقلتاب پيوندي ناگسستني وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران حاضر در راهپيمايي " 22 بهمن1391"؛ دبير کل کميته ملي المپيک گفت:با حضور نسل سومي ها اين مراسم رنگ و بوي بهتري پيدا کرده است و همين که اين نسل در اين مراسم حضور پيدا کرده اند نشان ميدهد که انقلاب اسلامي را دوست دارند و به آن پايبندند.

وي در ادامه در خصوص حضور جامعه ورزش ايران در مراسم راهپيمايي 22 بهمن 1391  اظهار داشت:جامعه ورزش از مردم جدا نيست و امروز قهرمانان و مسولان حاضر شدند تا با آرمانهاي امام راحل تجديد ميثاق دوباره داشته باشند.
 
 
**کاراته کا ها همگام با مردم در يوم اله 22 بهمن
 
جامعه بزرگ کاراته ایران، به منظور گرامیداشت و تکریم ارزشها، اصول و ارکان انقلاب اسلامی، میثاق با حضرت امام خمینی (ره) معمار بزرگ انقلاب و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، همراه با اهالی دیگر رشته های ورزشی و آحاد مردم 22 بهمن ماه در راهپیمایی بزرگ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرده است.
 
 
**آرش مير اسماعيلي: همه قهرماني هاي ورزشکاران براي حفظ نظام جمهوري اسلامي ايران است
 
قهرمان جودوي کشورمان گفت:ما براي حفظ و حراست از نظام جمهوري اسلامي ايران تلاش ميکنيم تا به قهرماني برسيم.
 
آرش مير اسماعيلي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل اظهار داشت: همه قهرماني هايي که ورزشکاران غيور ايراني در عرصه هاي مختلف ورزشي بدست مي آورند براي اين است که پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران به احتزاز در آيد تا نظام جمهوري اسلامي ايران حفظ گردد براي ما فرقي نمي کند که در چه جبه اي حاضر باشيم چرا که ما چه در عرصه هاي ورزشي و چه در عرصه هاي ديگر به فکر ايران هستيم.
 

**محمد ارزنده: ما نسل سوی ها با نسل انقلاب تفاوتی نداریم

ما نسل سومي ها امروز در راهپيمايي 22 بهمن حاضر شديم تا بگوييم که هيچ فرقي ميان ما و جوانان انقلاب وجود ندارد.

محمد ارزنده افزود: وظيفه شرعي جوانان غيور نسل سومي اين است که دوشادوش ساير اقشار جامعه در راهپيمايي روز 22 بهمن "1391"حاضر شوند و اعلام کنند که هيچ فرقي ميان ما و جوانان انقلاب وجود ندارد چراکه حفظ جامعه اسلامي ايران به عهده جوانان اين نسل است.
 
 
**حميد سجادي: انگليسي ها چشم ديدن مارا در لندن نداشتند
 
حميد سجادي تاکيد کرد: باتوجه به اينکه جوانان برومند انقلاب اسلامي ايران در المپيک 2012 خوش درخشيدند اما انگليسي ها به هيچ وجه چشم ديدن به احتزاز در آمدن پرچم جمهوري اسلامي ايران و قهرمانان مارا نداشتند.
 
وي تصريح کرد: وظيفه شرعي هر ايراني است که در راهپيمايي روز 22 بهمن"1391"شرکت کند زيرا در عرصه جنگ و انقلاب رزمندگان اسلام پيش قدم شدند و اکنون نوبت جوانان و ورزشکاران است که يکصدا به حراست از جمهوري اسلامي ايران بپردازند.
 
سجادي افزود: همه ايراني ها بايد نشان دهند که پشتيبان نظام اسلامي هستند و قهرمانان و ورزشکاران ايران نيز بايد پابه پاي مردم در اين مراسم پرشور حضور يابند و اين روز بزرگ را جشن بگيرند.


**عباسی: حضورگسترده ورزشکاران درراهپیمایی نشان دهنده پيوند ناگسستني مردم و انقلاب است

بر اساس اين گزارش، محمد عباسی در  راهپیمایی" 22 بهمن 1391 " اظهار داشت: در این ایام به روح مقدس امام و شهدای عزیز درود و صلوات می فرستم که افتخارات و ازادی ها با رشادت های آنان بدست آمد،زيرا انقلاب جمهوري اسلامی ایران درآغازهزاره سوم از انقلاب های منحصر به فردی است که با وجود مشکلات زیاد از جمله جنگ تحمیلی و سایر توطئه های دشمنان پس از گذشت 34 سال هر روز با غرور افرینی های جدید به پیش می رود.

وزير ورزش و امور جوانان تاکيد کرد:ایران همواره پيشتاز منطقه بوده و در المپیک نیز به مقام هفدهم دنيا دست پيدا کرد که این موفقیت ها به یمن انقلاب اسلامی و در سایه رهبری خردمندانه و شجاعت جوانان ایران اسلامی بدست آمد.

وی خاطر نشان کرد:مسرورم که امروز در ميان آحاد مردم ورزشکاران نیز حضور دارند و این مسئله به کل دنيا نشان می دهد که مردم ایران اسلامی از انقلاب جداشدنی نیستند.

عباسي افزود:خوشحالم که ورزشکاران ايران اسلامي نيز توانستند بار ديگر با آرمانهاي امام راحل بيعت کنند و قهرماني ديگري را در کارنامه درخشان خود رقم بزنند.
 
 
**مهدي تاج: با وجود فشار هاي دشمنان مردم از انقلاب خود دفاع ميکنند
 
سرپرست سازمان ليگ برتر فوتبال ايران گفت: دشمنان کور دل ايران با فشار هاي خود نمي توانند مانع حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن شوند.
 
مهدي تاج در گفتگو با خبرنگار ورزشي با شگاه خبرنگاران اظهار داشت: در راهپيمايي عظيم 22 بهمن "1391"تمامي ورزشکاران حضوري پر رنگ داشتند که اين موضوع نمايانگر وحدت ميان ورزشکاران با آحاد جامعه است که باز هم زير فشار هاي دشمنان از حرکت باز نمي ايستند و از انقلاب خود دفاع مي کنند.
 
 
**فتح اله زاده: امروز روز جشن ملي ايرانيان است
 
مدير عامل تيم فوتبال استقلال گفت: 22 بهمن "1391"روز وحدت ملت ايران است که بايد آن را جشن گرفت.
 
علي فتح اله زاده در حاشيه راهپيمايي 22 بهمن افزود: امروز جشن ملي ما ايرانيان است و روزي است که وحدت ميان مردم و نظام جمهوري اسلامي ايران بار ديگر شکل ميگيرد و همه يکصدا و يکپارچه از انقلاب اسلامي خود دفاع مي کنند.
 
 
 
**شيريني: تمامي اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس با آرمان هاي امام تجديد بيعت کردند
 
سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت:تمامي بازيکنان و کادر فني پرسپوليس امروز يکصدا در راهپيمايي 22بهمن "1391"بيعت کردند.
 
سعيد شيريني سرپرست باشگاه پرسپوليس اظهار داشت:تمامي اعضاي باشگاه پرسپوليس امروز در راهپيمايي 22بهمن"1391"حاضر شدند تاذ بار ديگر با آرمان هاي امام راحل و مقام معظم رهبري تجديد بيعت کنند.
 
 
 
**رویانیان: راهپیمایی 22 بهمن نشان تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل است
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی شکوهمند دهه فجر نشان دهنده تجدید بیعت با آرمان های امام راحل است.
 
محمد رویانیان در خصوص راهپیمایی یوم اله دهه فجر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل سرآغاز تازه ای برای ملت ایران است.
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: مردم خوب ایران وارث این نهضت بزرگ الهی هستند و با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن در صفوف به هم پیوسته و با مشت های گره کرده غول استکبار جهان را مأیوس خواهند کرد./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار