همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران، راهپیمایی ملت ولایتمدار و مؤمن شهر رودهن و شهرک ها و روستاهای تابعه لحظاتی دیگرآغاز خواهد شد تا بار دیگر با حرکت بصیرت بخش خویش کاخ ظلم و استکبار را فرو ریزند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن / راهپیمایی مردم ولایی در رودهن ساعت 9:30 از مقابل مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) آغاز و پس از پی نمودن بلوار حضرت امام خمینی (ره)  و خیابان ملاصدرا به محل تجمع واقع درمیدان سپاه پاسداران  خواهندرسید.

ائمه جمعه و جماعات، مسئولان ادارات و سازمان‌ها، فرماندهان نظامی و انتظامی، ورزشکاران و هنرمندان، معلمان و فرهنگیان، دانش آموزان و... همگام با مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی امروز حضور دارند.

مردم با مشت‌هایی گره کرده شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، «22 بهمن ماه یوم الله یوم الله، و راه امام و شهدا زنده است، نهضت ما همیشه پاینده است سر می‌دهند و یک صدا پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) فریاد زده و تبعیت خویش را از مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند.

در طول مسیر ایستگاه‌های صلواتی بسیاری از سوی نهاد‌ها و تشکل‌های مردمی ، بسیج  و شهرداری برپا شده که از راهپیمایان پذیرایی به عمل می‌آورد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.