فرماندار زرند گفت: 22 بهمن، روز قدرت نمایی ایران و ایرانی در مقابل دیدگان دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی است.

رضا کرمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان اظهار داشت: مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی به کوری چشم دشمنان این مرز و بوم در مقاطع مختلف زمانی با حضور پرشور خود در صحنه همه توطئه ‌های دشمنان را خنثی کرده‌ اند.

وی گفت: مردم امسال نیز مانند همیشه با حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن بار دیگر عزت و افتخار ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید و به همگان ثابت خواهند کرد که نسبت به آرمان ‌های انقلاب اسلامی وفادار هستند.
فرماندار زرند افزود: مردم انقلابی و ولایتمدار این شهرستان نیز با شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر وفاداری خود به انقلاب و رهبر معظم انقلاب را اعلام می کنند.
وی گفت:‌ حضور پر صلابت مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بیش از پیش عرصه را بر دشمن تنگ می کند و پاسخ دندان شکنی به طراحان تحریم ایران اسلامی و مشت محکمی در جواب کسانی است که خارج از کشور، قصد دارند یاس و ناامیدی را بین مردم ایران اسلامی ایجاد کنند.
کرمی از قشرهای مختلف مردم انقلابی و وفادار به ولایت خواست با حضور پرشور خود بار دیگر برگ زرینی در تاریخ انقاب اسلامی به ثبت برسانند.

راهپیمایی 22 بهمن در زرند امروز همزمان با سراسر کشور ساعت 9 و سی دقیقه از محل میدان 22 بهمن آغاز می شود و تا میدان معلم ادامه می یابد. /س

برچسب ها: حضور ، زرند ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.