استاندار كهگیلویه وبویراحمد در پیامی از مردم استان خواست تا امسال نیز همچون سال های گذشته در راهپیمایی باشكوه 22 بهمن شركت كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج ، 'سید حسین صابری' در پیام خود آورده است: 'مردم این استان بار دیگر با حضور پرشور و نشاط آفرین خود،‌ حادثه تاریخی دیگری رقم می زنند'.
در این پیام آمده است: 'همان گونه كه مردم این استان به خوبی می دانند، ‌یكی از روزهای تاریخی و ماندگار اسلامی، یوم الله 22 بهمن است كه برای مردم كشور حامل بركات بسیاری بوده است'.
وی عنوان كرده است: ‌'جا دارد در كنار استفاده از همه این بركات در جهت استمرار و تداوم انقلاب اسلامی،‌ نهایت سعی و تلاش خود را مصروف داریم و در شرایط فعلی بهترین و مؤثرترین تلاش در جهت استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ، حضور حماسی ،‌ چشمگیر،‌ یكپارچه و میلیونی مردم در سراسر كشور در آیین راهپیمایی دشمن شكن یوم الله 22 بهمن است'.
صابری در این پیام تصریح كرده است: 'امید است مردم ایران اسلامی به ویژه مردان و زنان سلحشور استان كهگیلویه وبویراحمد با حضور حماسی و دشمن هراس خود در راهپیمایی 22بهمن،‌ برگ زرین دیگری بر تاریخ درخشان و پرافتخار انقلاب اسلامی رقم زنند'./س
برچسب ها: راهپیمایی ، صلابت ، بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.