نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای در آستانه یوم الله 22 بهمن، تصریح کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نماد اقتدار ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان :

فرج اله عارفی در این بیانیه افزوده است: اتحاد و همدلی مردم و مسوولان عامل شکست دشمنان است.

وی اظهار داشت: اینک که نظام مقدس جمهوری اسلامی سه دهه را پشت سر گذاشته و با پیشرفت چشمگیری به چهارمین دهه خود پیش می رود با حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال جواب قاطع و دندان شکنی به همه توطئه ها و تحریم ها خواهد داد و موجب عزت و سربلندی ایران و مایه شکست دشمنان نظام اسلامی می شود.

وی اصل ولایت فقیه را مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: با وجود ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی، انقلاب توانسته است 34 سال روی پای خود بایستد و با پشت سرگذاشتن تمام مشکلات، توطئه ها و تهدید های دشمنان را خنثی کند.

عارفی افزود: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین پدیده قرن محسوب می شود که می توان گفت اثرگذارترین رویداد در عصر حاضر و قرن های آینده خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مردم در یوم الله 22بهمن با حضور گسترده خود بار دیگر با آرمان های امام راحل(ره) و رهنمود های مقام معظم رهبری تجدید بیعت می کنند.

نماینده جیرفت و عنبرآباد در این بیانیه اضافه کرد: مسئولان و مردم باید قدر امام (ره)، شهدا و ولایت فقیه را بدانند که انقلاب اسلامی نعمت بزرگ الهی به ملت مومن و ولایتمدار ایران اسلامی است و همه باید قدردان آن باشیم.

وی گفت: مشارکت مردم در برگزاری جشن های دهه مبارک فجر و حضور پرصلابت آنها در راهپیمایی 22 بهمن پیش از پیش عرصه را بر دشمنان تنگ می کند و ما در قبال این حرکت عظیم و ارزشمند مسوول هستیم و باید در راستای نیل به اهداف عالیه آن تلاش مضاعف کنیم.

عارفی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد همواره در تمام صحنه های انقلاب و نظام اسلامی حضوری گسترده داشته و دارند و بار دیگر با حضور پر شور و با شکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و مقام معظم رهبری پاسخ دندان شکنی به یاوه گویان می دهند.

وی افزود: مردم ولایتمدار و انقلابی جیرفت و عنبرآباد نیز همواره با تمام هموطنان ایران اسلامی سختی ها را در سایه ولایت فقیه و با توکل بر خداوند پشت سر می گذارند و لحظه ای از آرمان های ولایت فقیه دور نمی شوند و معتقدند مشکلات و گرانی ها تاثیری در حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ندارد و امسال باید گسترده تر از سال های قبل برگزار شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.